Istraživanje kompanija ističe da su gotovo sve Francuskinje u dobi od 18 do 50 godina u pandemijsko vrijeme testirale ovu kategoriju proizvoda, bilo da očuvaju svoje zdravlje ili da zaštite planet
Francuskinje se sve više okreću organskoj i prirodnoj kozmetici
Francuskinje se sve više oslanjaju na organsku i prirodnu kozmetiku, otkrila je nova studija koju je objavila kompanija Slow Cosmétique Label, u partnerstvu s tvrtkom za istraživanje tržišta Harris Interactive.
Prema studiji čak devet od deset Francuskinja (92%) kupuje prirodnu ili organsku kozmetiku barem jednom godišnje, a gotovo šest od deset se za te proizvode odlučuje barem jednom u 3 mjeseca.
POGLEDAJTE VIDEO: Dnevne i noćne kreme
Pokretanje videa...
Gotovo pola njih (47%) kaže da je glavni razlog za ovu kozmetiku njihovo osobno zdravlje. Na drugom mjestu motiv kupnje ovog tipa kozmetike je zaštita okoliša.
Pritom samo 8% ispitanika kaže da su etikete lokalne proizvodnje i/ili 'made in France' izvor motivacije za kupnju kozmetičkih proizvoda.
Studija također otkriva da Francuskinje više vole supermarkete nego specijalizirane trgovine za kupnju organske ili prirodne kozmetike.
Na pitanje gdje kupuju organske i prirodne proizvode, 76% Francuskinja spominje velike i srednje maloprodaje, zatim ljekarne i polu-ljekarne (41%), e-trgovinu (25%) te tek na kraju specijalizirane organske trgovine (17%), piše Premium beauty news.