Početna komunikacija koja se dogodi između muškarca i žene presudna je pri određivanju hoće li se interakcija nastaviti ili ne. Muškarci su u istraživanju otkrili koje ulete od žena najviše vole
Evo koje su najefikasnije fraze kad se žene upucavaju frajerima
Tim znanstvenika istražio je fraze koje žene koriste za ulet muškarcima kako bi otkrili koje najbolje djeluju. Prema ovom malom istraživanju, izravne fraze kod uleta su najučinkovitije, ali atraktivnost žene glavni je diskriminatorni čimbenik.
POGLEDAJTE VIDEO: Otvorili 'restoran' kod kuće i ugostili svoje sinove
Pokretanje videa...
Istraživanje objavljeno u časopisu Personality and Individual Differences izrađeno je u tri dijela. U prvom pilot istraživanju sudjelovalo je 18 heteroseksualnih žena koje su smišljale fraze za upucavanje muškarcima. Fraze su bile podijeljene na bezazlene, izravne i šaljive. U drugoj pilot-studiji bilo je 205 heteroseksualnih muškaraca, uglavnom bijelaca, u dobi od 18 do 53 godine, koji su pronađeni na Redditu, kako bi ocijenili fotografije žena kako visokom, tako i niskom privlačnošću te visokom i niskom promiskuitetnošću. Zatim je tim pomiješao fraze za ulete sa 12 slika žena.
- Početna komunikacija koja se dogodi između potencijalnih romantičnih partnera presudna je pri određivanju hoće li se interakcija i daljnja veza nastaviti ili ne. Rezultati pokazuju da su izravni uleti poželjniji od šaljivih ili bezazlenih uleta, a najmanje poželjni su bezazleni. Nadalje, bez obzira na vrstu fraze koja se koristi pri uletu, kad muškarci ženu smatraju privlačnom, ona je ocijenjena pozitivno - napisao je u radu tim sa Sveučilišta Saint Mary i Sveučilišta Bucknell.
Primjeri bezazlenih uleta kretali su se od: 'Možete li preporučiti dobro piće?' do 'Gdje si napravio tu tetovažu? Je li boljelo?'. Izravni uleti glasili su: 'Želiš li popiti piće sa mnom?' ili 'Mogu li dobiti tvoj broj?. Šaljivi uleti su pak uključivali rečenice poput: 'Hoćemo li razgovarati ili nastaviti flertati iz daljine' ili 'Uvijek te vidim ovdje, mora da si najbolji gost ovog bara!' i 'Ja sam laka, a ti?'.
Atraktivnost je bila glavni faktor u postizanju pozitivnih reakcija, ali ne i presudan. Istraživanje je pokazalo da su žene koje su muškarci ocijenili manje privlačnima više uspjeha imale sa smiješnim frazama.
Studija ima nekoliko ograničenja. Prije svega, žene koje su korištene na fotografijama su modeli odjeće, tako da nisu reprezentativan uzorak cijele populacije. Također, fotografija i napisani ulet loša su imitacija interakcija u stvarnom životu, nedostaju i međuljudske interakcije i maniri.
- Možda bi bilo korisno istražiti i nečiju sklonost dugoročnim i kratkoročnim vezama, jer to može utjecati na ocjenu učinkovitosti fraza kod uleta. Moguće je i da pojedinci koji trenutno traže kratkotrajne veze mogu ocijeniti više fraza učinkovitima od onih koji traže dugoročne veze - napisao je tim, prenosi Ifl Science.