Iako ne postoji jedan siguran način da postanete influencer na Instagramu, postoje određene stvari koje možete učiniti kako biste povećali svoje šanse
Evo kako možete lako postati i ostati influencer na Instagramu
Instagram je mjesto s više od milijardu dnevno aktivnih korisnika, stoga nije čudno da influenceri na ovoj platformi imaju veliki doseg i potencijalnu zaradu. Instagram je postao mjesto za promicanje poslovanja, istraživanje i stvaranje osobnog brenda.
POGLEDAJTE VIDEO: Životinje influenceri
Pokretanje videa...
Priče, postovi i reels na Instagramu omogućuju vam da podijelite kratak uvid u svoj život i interese. Poznati influenceri to rade kako bi se povezali sa svojim pratiteljima i proširili svoj doseg.
Iako ne postoji jedan siguran način da postanete influencer na Instagramu, postoje određene stvari koje možete učiniti kako biste povećali svoje šanse. Ako vidite potencijal svoje online prisutnosti kao umjetnika ili influencera, ovi će vam savjeti pomoći da postanete poznati i iskoristite svoj utjecaj za zaradu.
Kako postati poznat na Instagramu
Postati influencer nije nešto što se može dogoditi preko noći, a jedna popularna objava na Instagramu vas ne čini influencerom. Ako želite biti sljedeća velika stvar, trebate uložiti trud.
Evo nekoliko načina koji vam mogu pomoći da postanete sljedeća Instagram zvijezda:
Napravite istraživanje
Kao i kod svakog novog projekta, dobro je postaviti razumne i dostižne ciljeve. Prvo istražite što i kako rade vaši omiljeni influenceri, razmislite o tome što vam se sviđa na njihovim profilima i razmislite što možete i vi od toga primijeniti na svojem profilu.
Odlučite što želite od svog Instagram računa postavljanjem estetskog tona. To se može postići korištenjem određene palete boja (na primjer bijele, pastelne ili tamnih zemljanih tonova). Ljudi su privučeni profilima koji su vizualno dosljedni.
Aplikacija Preview, dostupna za Apple i Android uređaje, odličan je alat za testiranje vaših objava kako biste bolje dizajnirali svoj profil.
Provjerite koje hashtagove koriste vaši omiljeni influenceri, kako komuniciraju sa svojim pratiteljima, koliko često objavljuju sadržaj i koju vrstu sadržaja.
Definirajte svoju nišu
Odlučite se na koju nišu se želite usredotočiti na temelju svojih talenata i hobija. Nakon nekog vremena provjerite koliko su zapažene vaše objave, koliko imate komentara, like-ova i kakav vam je općeniti doseg. Ako se 'usklađeni' s vašim pratiteljima broj će konstantno rasti, ako ne - trebate provjeriti što krivo radite.
Recimo da volite zdravu hranu, uzgajate ju te vodite aktivni život - onda imate pratitelje koji vas vide kao svoju 'fitspiraciju'. Možete stvarati sadržaj s planovima zdrave prehrane, receptima kako pripremati zdrave obroke ili rutinske vježbe kako biste ih zainteresirali.
Postavite si sljedeća pitanja:
- Zašto želim biti influencer?
- Što želim pokazati javnosti?
- Kako želim da me se doživljava?
- Koja je moja priča?
Napišite popis pitanja i odgovora koji vas mogu voditi u vašem radu - to će vam postati temelj vaših objava, a to je bitno jer konzistencija je nešto što ljude privlači i što ih potiče da se vraćaju na vaš profil u potrazi za novim informacijama.
Fokusirajte se na kvalitetu objava
Napravite nevjerojatne fotografije. Iako bi to moglo zvučati kao nešto što je lakše reći nego učiniti, još uvijek postoji nekoliko jednostavnih načina da poboljšate svoje fotografske vještine.
Ispunite svoj Instagram profil kvalitetnim slikama koje će ljude inspirirati. Pažljiv odabir vizualnog materijala vodi do dosljedne estetike, koja će pomoći u privlačenju temeljne baze pratitelja.
Kada je u pitanju uređivanje fotografija, postoji milijun aplikacija koje mogu pomoći u tom procesu.
Popularne aplikacije, dostupne putem App Storea i Google Playa, uključuju Snapseed, VSCO i Lightroom. Izbjegavajte korištenje filtera koje nudi Instagram i držite se sljedećih alata za uređivanje: kontrast, ravnanje fotografija i fokusiranje.
S ​​prekrasnim, svijetlim, šarenim fotografijama će biti i više like-ova. Zapamtite da je svjetlo ključ svake izvrsne fotografije. Objavite okomite slike kako biste povećali iskorištenost zaslona i kako biste privukli pozornost većeg broja ljudi.
Stvarajte originalan i autentičan sadržaj
Sve je već napravljeno. Stoga, što god odlučili da će biti tema vaših objava treba biti autentično - drugačije od drugih. Ljudi prepoznaju kad se netko previše trudi držati korak s trendovima. Ovo se također odnosi i na partnerstva u koja ulazite.
Ako odlučite promovirati brend koji nije u skladu s vašom nišom, riskirate da postanete kontroverzni i potencijalno izgubite svoju bazu pratitelja. Budite pažljivi i birajte teme vaših objava s jasnom namjerom te budite iskreni i transparentni sa svojom publikom.
Kada to dobro napravite, možete stvoriti emocionalnu vezu do koje je teško doći.
Osvježite svoje fotografske vještine
Na Instagramu se sve vrti oko vizuala, stoga ako su vam fotografske vještine zahrđale krenite na tečaj fotografije, pogledajte tutoriale na YouTubeu ili platite online tečaj.
Ima i puno besplatnih edukacija na internetu pa si dajte malo vremena i prokopajte. To je ulaganje koje će vam se stostruko vratiti.
Eksperimentirajte s hashtagovima
Hashtagovi su ključni za povećanje vaše vidljivosti. Influenceri koriste hashtagove kako bi ostali na vrhu rezultata pretraživanja na Instagramu. Instagram ima različite vrste hashtagova koje možete istražiti. U idealnom slučaju, trebali biste optimizirati nišne hashtagove kako bi vaše ciljanje bilo što specifičnije.
Za svoje objave možete koristiti do 11 hashtagova. Provjerite koji relevantni izrazi s oznakom # imaju najviše angažmana i odatle planirajte svoju strategiju.
Objavljujte dosljedno
Da biste ostali relevantni, morate aktivno objavljivati. Napravite mjesečni kalendar za društvene mreže kako biste mogli planirati svoj sadržaj i raspored objavljivanja.
Na primjer, Instagram algoritam predlaže da je idealno vrijeme za objavljivanje reelsa svake srijede u 11 sati, dok je najgori dan za to nedjelja.
Ova strategija također može potencijalno učiniti vaše postove vidljivijima i povećati broj pratitelja piše Travel and Leisure.
Ostanite prilagodljivi kako se vaš brend razvija
Trendovi dolaze i odlaze. Prilagođavajte se promjenama, ali ne mijenjajte teme na kojima se bazira vaš profil, što podrazumijeva i to da trebate izbjegavati slijepo pratiti bilo kakve trendove.
Možete ih prilagoditi i tako iskoristiti za veći doseg, ali ne smijete mijenjati tematiku svojih objava i baviti se sad određenom popularnom temom (koja nema veze s vašim uobičajenim radom) kako bi samo dobili nove pratitelje. Takvi će brzo i otići kad se vratite svojoj baznoj temi.
Kako vaš brend bude nastavio rasti, tako će rasti i vaši pratitelji. U većini slučajeva uspjet ćete ostati relevantni ako nadahnete ljude da prihvate promjene koje se događaju u njihovim životima.
Na primjer, možete početi kao mladi milenijalac slobodnog duha dok se na kraju ne skrasite s vlastitom obitelji. To bi moglo značiti da vaš trenutačni sadržaj možda više ne funkcionira i da biste mogli privući drugu publiku.
Nemojte se ustručavati eksperimentirati - možda su slike hrane i zabavne priče činile čuda u prošlosti, ali sve dosadi, stoga trebate istraživati što sad zanima ljude vezano tematski za to što inače radite.
Što god to bilo, ostanite fleksibilni, ali konzistentni s osnovnom porukom.
Zapamtite što ne smijete raditi
Ne kupujte pratitelje, ne ponašajte se kao spamer i nemojte dijeliti tuđe objave na svojem profilu. Ostanite vjerni vlastitom osjećaju za stil i osobnost, a pratitelji će doći.