Internet trgovina Asos je izazvala lavinu negativnih komentara od ljudi nakon što su objavili choker ogrlicu brenda Hanger čija reklama je prozvana 'neumjesnom' i 'zlokobnom'
Društvene mreže na nogama: 'Samoubojstvo kao reklama?'
Asos, britanska Internet stranica za prodaju odjeće za mlade, je u zadnjih par dana izazvao buru negativnih komentara.
Na stranici je objavljena fotografija od brenda Hanger na kojoj model pozira s lateks ogrlicom u crvenoj boji s imenom brenda na majici, koji zajedno s ogrlicom šalje krivu poruku.
U pitanju je choker ogrlica, čija reklamna fotografija je na društvenim mrežama od kupaca obilježena kao '"odvratna" i "neosjetljiva" jer "slavi fotografije samoubojstva", piše Daily Mail.
- Toliko sam zgrožen Asosem - čini se da u vrijeme kad samoubojstva postaju sve češća, oni ih pokušavaju napraviti modernima. Poza, pojas i ime brenda na majici - odvratno - napisao je korisnik Twittera Lexoctopus.
Ogrlica, koja se može kupiti za 378,00 kuna, je izazvala buru negativnih i bijesnih komentara na društvenim mrežama, najviše Twitteru, gdje ju najčešće ljudi opisuju kao šokantnu.
- Jeste li vi vidjeli svoju "hangar" choker ogrlicu. To je šokantno. Koristiti samoubojstvo kako bi prodali us***i pojas - piše Kath Baron.
- Apsolutno neprihvatljivo je prodavati pojaseve kao ogrlice koje se zovu "vješalica od lateksa" na kojem model još nosi i majicu na kojoj piše "vješalica"; samoubojstvo je grozna epidemija koja je poharala dobnu skupinu vaših kupaca. Koliko je nemarno i štetno slaviti ovo kao modni dodatak, maknite to - piše Kylie Souder.
Kritike su se ubrzo proširile na sve društvene mreže, uključujući i mrežu mumsnet.com.
- Ne vrijeđam se lako. Mislim da je ovo prestrašno, ali zajedno s pozom i imenom brenda, nije li to podlo i neosjetljivo - komentirala je članica foruma RecalibratedMilkshake.
Nakon mnogih kritika, Asos je maknuo proizvod sa svoje stranice.