Talijanska modna kuća predstavlja projekt 'gooDGame', nazvan prema globalnom pozdravu 'dobra igra' koji igrači šalju jedni drugima, prije i nakon utakmica video igrica kako bi pokazali dobro sportsko ponašanje
Dolce&Gabbana ulazi u svijet igara: Limitirane kolekcije dostupne isključivo virtualno
Slavni talijanski autori Domenico Dolce i Stefano Gabbana ulaze u novu biznis etapu te se konstantno trude biti ukorak s trendovima. Nedavno su predstavili novu kolekciju na Metaverse tjednu mode te sada imaju suradnju s kompanijom Mkers. Radi se o projektu Gaming House Twinning koji prednost daje svjetski utjecajnim igračima, odnosno gamerima.
U sklopu novog projekta brend će predstavljati i limitirane kolekcije koje će biti dostupne samo u virtualnom svijetu.
POGLEDAJTE VIDEO: Petar Trbović o poslu stiliste
Pokretanje videa...
Naime, novost je i partnerstvo s digitalnom kolekcionarskom platformom SKNUPS radi stvaranja ograničenog izdanja digitalnih kolekcionarskih predmeta napravljenih isključivo na njihovoj virtualnoj platformi.
No, i uživo će brend donositi nove kreacije kako bi promovirao ovaj projekt, odnosno novu etapu u poslovanju. Donose specijalnu, stvarnu kolekciju 'gooDGame' na web stranici brenda.
Projekt 'gooDGame' želi ujediniti igrače diljem svijeta promovirajući sportski duh i fair play.
Također ima za cilj pokazati podršku i predanost brenda prilagodbi najnovijim trendovima te boljem razumijevanju i istraživanju kulture igara i digitalnih plaformi, piše Grazia.