Djecu pokreću znatiželja i istraživanje nepoznatog koje mogu pronaći gotovo u svemu. Znatiželja pak u odrasloj dobi vodi do kreativnih rješenja
Dječja mudrost: Mali ljudi uče kršeći stara pravila
Buđenje s osmijehom, u radoznalu iščekivanju novog dana, samo je jedna od stvari koju veliki mogu naučiti od malenih. Djetetu svaki novi dan predstavlja novi svijet, priliku za igru, jurnjavu i istraživanje novih mogućnosti. Pokušate li ujutro, barem nekoliko minuta, gledati svijet očima oduševljenog petogodišnjaka, dan će vam početi bolje, a osmijeh vam se neće skidati s lica. Za ozbiljnost će uvijek biti dovoljno vremena. Iako sama moraju još toliko toga naučiti i spremno upijaju nova znanja, djeca su i izvor skrivene mudrosti. Ona mogu poučiti odrasle mnogim životnim lekcijama koje vode do zdravog, sretnog i ispunjenog života. Jedna od njih jest da nov i hrabar pristup dovodi do neočekivanih i kreativnih rješenja. Odrasli sve rade na stare, prokušane načine, a zaboravljaju da postoje i druge mogućnosti. Djeca krše uvriježena pravila i, čineći to, uče. Bilo to mudro ili ne, ništa ne planiraju. Oni žive spontano, upijaju svaki prolazni trenutak. Naravno, u odrasloj dobi planiranje i organiziranje vremena postaje važno. Ipak, ne treba ni ignorirati sve prilike koje se neočekivano javljaju i sa sobom nose neslućene mogućnosti.
>>> Djeca se mogu satima zabavljati samo običnom kartonskom kutijom i svojom maštom. Tako otkrivaju nove stvari o sebi i svijetu koji ih okružuje. I odraslima je mašta važna. Ona ljudima daje snove i znatiželju, koja je potrebna da bi radili na njihovu ostvarenju.
>>> Djecu nikad ne brine nedostatak iskustva ili kvalifikacija. Ako nešto čine prvi put, radoznala su kako će to ispasti. Ne uspiju li, pokušat će ponovno dok ne shvate kako se to radi, a uspiju li, poželjet će se pohvaliti baš svima. Saslušajte ih i dio će njihove radosti prijeći na vas.
>>> Znatiželjnim promatranjem ljudi koji ih okružuju, djeca uče nove vještine. Obično oponašaju one koje daju rezultate, a ignoriraju one koje ne rade. Odrastajući, ljudi se manje oslanjaju na vlastita zapažanja, a više na formalne upute. Tako propuštaju naučiti korisne stvari.