Kada je u pitanju budućnost letenja, dizajnerske tvrtke postale su kreativne. To dokazuje i nedavna inovacija tvrtke Zephyr Seat koja je dizajnirala avionska sjedala na dva kata
Dizajnirao dvokatna sjedala u avionu: Putnici mogu i ležati
Budući da sada putovanje u avionima zahtijeva držanje distance, tvrtke su krenule s novim dizajnom i drugačijim rasporedom sjedenja, uključujući razdjelnike između sjedišta, pa čak i 'staklene balone' postavljene oko sjedala. No, jedna tvrtka otišla je korak dalje i predstavila ideju koja ne samo da će ljudima omogućiti distancu tijekom letova, već će i putnicima u ekonomskoj klasi pružiti priliku da imaju i sjedala u vodoravnom položaju.
Ideja takvog dizajna potječe od dizajnera Jeffreya O'Neilla, a njegov dizajn poznat je kao Zephyr Seat, koji bi jednog dana mogao putnicima omogućiti da leže zahvaljujući rasporedu sjedala na dva kata. To znači da će dvoje ljudi dijeliti red, jedan iznad drugoga, slično kao što je krevet na kat.
- Vjerujemo da će nove vrste putnika zahtijevati privatnost ili će za to htjeti nadoplatiti onoliko koliko bi platili za mogućnost spavanja - rekao je O'Neill.
O'Neill također tvrdi da će njegova sjedala omogućiti većini zrakoplovnih kompanija da održavaju svoj broj putnika bez žrtvovanja udobnosti putnika. Sjedala su izrađena s ograničenim pomičnim čvorovima, od kompozitnih materijala najvišeg standarda, koji smanjuju izravne troškove održavanja za aviokompanije.
Gornja sjedala dolaze s teleskopskim ljestvama tako da se gosti mogu lako popeti na njih. Svako sjedalo također će sadržavati prostor za noge koji se spušta kako bi se osiguralo više osobnog prostora i više položaja za spavanje, što je odlična vijest za sve koji se vole raširiti i okretati se.
Konfiguracija je čak dovoljno velika da roditelji i mala djeca mogu zajedno ležati. Kao što je O'Neill napomenuo, on je ovaj koncept osmislio za let između New Yorka i Singapura prije nekoliko godina, mnogo prije nego što je krenula pandemija.
Isto tako, O'Neill je 2019. godine podijelio svoj koncept na izložbi Aircraft Interiors u Hamburgu, u Njemačkoj, ali tada su pojavili novi interesi nakon izdavanja novih smjernica za socijalnu distancu. No, sada O'Neill samo treba provesti potrebna sigurnosna ispitivanja, za što bi mu trebalo oko tri godine kako bi sjedala zaživjela i bila dostupna svim putnicima koji žele udobno putovati, piše Insider.