![Digitalna modna scena: Odjeća koja egzistira samo na zaslonu](https://img.24sata.hr/QwacJWYkhP4WybLA26gAzargu6M=/414x267/smart/media/images/2021-14/re.jpg)
Taman prije pandemije, krajem 2019. godine, prodana je prva virtualna haljina za oko 64.000 kuna, a danas je scena spremnija nego ikad za kreacije za koje stvarni tekstil nije potreban
Lifestyle
Komentari 0Taman prije pandemije, krajem 2019. godine, prodana je prva virtualna haljina za oko 64.000 kuna, a danas je scena spremnija nego ikad za kreacije za koje stvarni tekstil nije potreban
Nizozemski start up 'The Fabricant' osmislio je kreaciju Iridescence, prodao je za cijenu jednog automobila i time uveo svijet mode u novu eru, a to je tržište odjeće koja ne postoji u realnom svijetu.
Iako svijet igara ima veliku ponudu 'skinova' i odjevnih predmeta koje nose njihovi avatari, ovo je korak naprijed, jer današnji svijet, koji živi digitalno, otkrio je nove apetite.
POGLEDAJTE VIDEO: Tenisice od konoplje i kukuruza
Pokretanje videa...
Interes za odjećom i modnim dodacima koji se vide samo na zaslonu sve je veći, shvatio je to i Gucci, kompanija koja je nedavno osmislila virtualne tenisice za manje od 100 kuna.
Naravno, ovdje se radi o vidljivosti brenda u online sferi, ali i odijevanju naših tijela u virtualnom svijetu. Vizualni identitet snažan je način komunikacije, pa je red da se sredimo.
Pandemijsko vrijeme moglo bi ovu nišu vinuti u neke nove sfere, pošto smo spremni mijenjati izgled pa makar samo za Snapchat ili neku drugu vlastitu osobnost u aplikaciji.
Ovaj način 'proizvodnje' odjeće ima i ekološki aspekt, jer nema potrošnje tekstila, prijevoza i slično.
Kompanija 'The Fabricant' i dalje kreira 3D odjevne predmete koji djeluju realno, koristeći kompjuterske programe koji smještaju virtualan odjevni predmet na tijelo. Rezultat je - hiperrealna odjeća.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+