Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Digitalna moda i odjeća koja ne postoji u realnom svijetu - od filtera do proširene stvarnosti

Digitalna moda i odjeća koja ne postoji u realnom svijetu - od filtera do proširene stvarnosti

Ova evolucija traje već neko vrijeme, a nova generacija dizajnera traži načine kako modu učiniti odjeću etičnom, ekonomičnom i kreativnom okrećući se novim tehnologijama

Filteri, proširena stvarnost, kombinirana stvarnost, 3D naočale i oglavlja - sve je to dio nove ere, digitalne mode koja osvaja svijet, potvrdila je nova studija. U igrama su avatari i njihovi načini odijevanja prisutni već godinama, no pandemijski trendovi u kojima smo se okrenuli digitalnoj svakodnevici, otvorili su nove mogućnosti odijevanja na zaslonu, odjeće koja realno ne postoji.

Prema nedavnoj studiji DFC Intelligence, u svijetu postoji oko 3,2 milijarde igrača. I mnogi od ovih igrača stiliziraju svoje avatare te im kupuju 'skinove'.

POGLEDAJTE VIDEO: Boudoirke slave 20 godina modnog biznisa

Pokretanje videa...

Dizajnerice modni brend Boudoir 02:18

Ovdje modni i razni kreativni brendovi imaju mnogo prostora za eksperimentiranje. Industrija na toj 'odjeći' zarađuje godišnje čak oko 280 milijardi kuna godišnje.

- Pola svijeta već konzumira digitalne artikle, samo to još ne nazivamo digitalnom modom. Svaki put kada netko kupi 'skin' za svoje likove, to je digitalna modna kupnja - izjavila je Leslie Holden, suosnivačica The Digital Fashion Groupa, europske kompanije koja je posrednik između modnih autora i inovatora u industriji, piše Deseret.

Eterična čipka: Kako je ovaj romantičan detalj osvojio svijet stila i donio nam ženstvenost
Eterična čipka: Kako je ovaj romantičan detalj osvojio svijet stila i donio nam ženstvenost

Adidas, Armani i Calvin Klein već su prisutni u digitalnoj modi u Second Lifeu, online virtualnoj igrici s milijunima članova. Godine 2012. Diesel je prodavao odjeću i namještaj u sklopu popularne igre 'The Sims'.

Krzneni prsluk uz laganu haljinu i elegantne čizme od sjajne kože
Krzneni prsluk uz laganu haljinu i elegantne čizme od sjajne kože

Prošle godine, Balenciaga je svoju kolekciju za jesen zimu 2021. prikazala kroz 'Afterworld: The Age of Tomorrow', videoigru kojoj je vrijeme radnje 2031. godina.

I Gucci zna kako ići naprijed - udružio se s igrama poput Tennis Clash, The Sims, Genies, Roblox, Pokémon Go i Animal Crossing. U njima prodaje svoju virtualnu odjeću za avatare, a ima i vlastitu igru ​​pod nazivom Gucci Grip.

U rujnu je modna kuća Balenciaga pokrenula još jednu suradnju, potpisuje virtualne kreacije za 400 milijuna igrača Fortnitea.

Baloner u glavnoj ulozi: Uz chic veste, traperice i boho haljine
Baloner u glavnoj ulozi: Uz chic veste, traperice i boho haljine

Nedavno je Facebook najavio Metaverse, koji će otvoriti nove mogućnosti na sceni. Naime, to je mjesto gdje se digitalno ja i fizičko ja susreću kroz virtualnu stvarnost, što će zasigurno imati veliki utjecaj na digitalnu modu.

To je mjesto u digitalnom svemiru gdje ljudi mogu učiniti bilo što, poput odlaska na koncerte, putovanja po svijetu, povezivanja s prijateljima, igranja igara i još mnogo toga, otvarajući novu fazu interneta. No, pritom zapravo ne moraju napustiti fizičko mjesto na kojemu se nalaze.

Metaverzum već postoji i dostupan je putem interneta velike brzine i oglavlja za virtualnu stvarnost. Ova virtualna stvarnost daje mogućnost ljudima koji kreiraju digitalne stvari, predmete i odjeću, ali i NFT-ove (non-fungible tokens - nezamjenjivi token). 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0