Sve popularnije su i personalizirane etikete koje se najčešće koriste na bočicama pića pa vaše omiljeno piće u 'sekundi' može postati savršeni dodatak za fancy proslavu kakvu najčešće viđamo na Instagramu
'Danas svi žele što luđe partyje kakve gledaju na Instagramu...'
Dobra zabava najčešće uključuje vrhunsku glazbu, kvalitetnu hranu, litre dobrog pića i ekipu spremnu za party. No ne treba zanemariti i ostale sitnice koje pomažu stvoriti ugodnu atmosferu u kojoj će se gosti zabavljati do jutarnjih sati. Novogodišnji i božićni partyji, djevojačka večer, baby shower ili rođendanska proslava uz nekoliko detalja mogu postati zabava za pamćenje. No krenimo redom.
Baloni u ovoj priči imaju jako bitnu ulogu. Bilo da su punjeni helijem, perjem, konfetama - oni uvijek podignu prostor, a party bez njih jednostavno nije party. Banneri i natpisi postali su ''must have'' za dobar tulum. Izbor je ogroman, a personalizirani natpisi danas su dostupni svugdje te uz malo truda možete ih napraviti i iz udobnosti vlastitog doma.
Sve popularnije su i personalizirane etikete koje se najčešće koriste na bočicama pića pa vaše omiljeno piće u ''sekundi'' može postati savršeni dodatak za fancy proslavu kakvu najčešće viđamo na Instagramu. No da savršenu zabavu nije lako napraviti otkrila nam je vlasnica events agencije NTS specijalizirana za organizaciju i dekoraciju svih vrsta evenata, Oleandra Filipović koja se može pohvaliti s desetogodišnjim iskustvom u ovom poslu. Svaki novi događaj predstavlja novi izazov, a svakom novom izazovu pristupa s maksimalnim trudom.
- Sve je krenulo oko mog vjenčanja. U želji da olakšam budućim mladenkama proces pripreme vjenčanja, odlučila sam otvoriti agenciju te objediniti sve na jednom mjestu. Ubrzo sam ponudu proširila na sve vrste proslava. Od krštenja i rođendana pa sve do korporativnih evenata - priča nam Oleandra. U svojoj ponudi imaju gotovo sve što je potrebno za organizaciju eventa. Od personaliziranih artikala, balona do cvijeća i dekoracije, a najvažniji dani u životima klijenata često su u njezinim rukama.
Zanimalo nas je i koliko je na povećanje broja klijenata utjecala i ekspanzija društvenih mreža na kojoj su sve popularnije tematske zabave kakve smo prije imali priliku gledati samo u filmovima.
- Instagram nije postojao kada smo mi krenuli s poslom. Posao se širio usmenom predajom, a danas je sve dostupno i jednostavno pa se shodno tome lakše dolazi do ideja, a i brojni klijenti danas žele što glamuroznije i luđe partyje kakve viđaju na Instagramu - kaže vlasnica agencije i dodaje kako se sa svojim timom trudi iz dana u dan biti što kreativnija i ne kopirati ideje konkurencije već stvara nove trendove koji postaju sve popularniji u Hrvatskoj.
Party za razvod posljednjih godina postao je svjetski hit pa nas je zanimalo i jesu li djevojke iz NTS-a imale takve zahtjeve u proteklih deset godina.
- Ha ha. Nismo još, ali možda i bude. Više radimo veseliju tematiku, ali možda to uskoro postane popularno i kod nas - priča nam vlasnica agencije. Pandemija koronavirusa utjecala je na gotovo sve branše, a iz prve ruke smo doznali kakve posljedice je ostavila i na event agencije.
- Uslužne djelatnosti su bile prve na udaru, a tijekom karantene nismo mogle raditi. Tek kada smo dobili dozvolu za rad krenuli smo s organizacijom. I dalje smo oprezni i još se nismo vratili na razinu prije pandemije, ali smo vrijedno radile na našoj web stranici i online shopu - rekla nam je Oleandra za kraj.