Prvi cyber ponedjeljak počeo je prije šest godina, a kupce privlači velikim popustima i suradnjom sa slavnim modnim dizajnerima, do čijih kreacija dolaze jednim klikom
Danas je cyber ponedjeljak, dan najvećeg online šopinga
Počelo je najveće online šoping ludilo, poznato kao i cyber ponedjeljak. Svake godine milijuni ljudi čekaju prvi ponedjeljak nakon Dana zahvalnosti kako bi po što povoljnijim cijenama kupili odjeću ili modne dodatke preko interneta. Ovakva prodaja nije više isključivo vezana za SAD jer trgovine na današnji dan, diljem svijeta, ostvaruju ogroman rast prodaje.
- Prošle smo godine imali povećanje prodaje od 184 posto na cyber ponedjeljak, prema tome, to više nije samo američki fenomen već globalni. Pogađa i Veliku Britaniju, Francusku pa čak i Njemačku, gdje je prodaja porasla za čak 128 posto - ističe osnivačica my-wardrobe.com Sarah Curran.
Internet prodaja nema granica, pa će tako profitirati svi koji se uključe, a ne samo SAD kao što je to u prošlosti bilo, tvrdi osnivačica luisaviaroma.com Andrea Panconesi.
Iako neki trgovci nude popuste za online kupnju, drugi su našli neobičan način da privuku klijente bez snižavanja cijene. Internet trgovine surađuju s poznatim svjetskim dizajnerima kao što su Roksanda Ilinčić, koja za Matches radi koktel haljine, dok Stella McCartney dizajnira svečane kombinezone za Net-a-porter.
Osim trgovaca, u cyber ponedjeljak uključuju se i dizajneri koji potencijalne klijente traže preko društvenih mreža i uz pomoću internet stranice boticca.com za afirmiranje nezavisnih dizajnera.
Na taj način omogućit ćemo dizajnerima da prodaju svoje kreacije preko Facebooka i direktno sa svoje fan stranice, ističe suosnivač boticca.com Avid Larizadeh.