Zaštitna lica kampanje tri su manekenke netipičnog izgleda u različitim stadijima života, a najavni editorijal slavi golo žensko tijelo u korzetima koji otkrivaju sve
Cro A Porter u kampanji slavi bezvremensku žensku ljepotu
U novu modnu sezonu Schwarzkopf Cro A Porter uvodi zanimljivim editorijalom o ženskoj ljepoti koja ne blijedi. Zvijezde kampanje koja slavi ženu i njeguje osobnost te individualnost tri su manekenke u različitim stadijima života.
One su izabrane zbog svoje specifične životne priče, netipičnog izgleda i stava prema svakodnevici, a pozivaju na 22. izdanje tjedna mode od 23. do 26. listopada u prvom paviljonu Zagrebačkog velesajma.
Crvenokosa Valentina ima samo 19 godina i polako gradi svoju modnu karijeru u Londonu, Iris Korača s upola mlađim kolegicama, a Zvončica sa svojih 56 godina i četiri desetljeća iskustva unosi svježinu zanimljivim izgledom. Sva tri modela na sebi nose korzet koji opisuje golo žensko tijelo, naglašavajući tako savršenstvo proporcija i međusobne različitosti.