Raznolikost nošenja odjevnih predmeta te njihova moć transformacije karakteristika je nove kolekcije brenda Calico Mood, Dunje Kelemenić, koja ima dugogodišnje iskustvo u tekstilnoj industriji
Crna klasika i elegancija u prvom planu: Glumica Tamara Vrdoljak lice je nove kolekcije
Domaći modni brend Calico Mood predstavlja kolekciju pod nazivom "The Mood is…", predstavljenu kroz kampanju u kojoj zaštitno lice brenda, glumica i model Tamara Vrdoljak, utjelovljuje ženstvenost i eleganciju. Naglasak je na komadima koji se mogu jednostavno transformirati i prilagoditi različitim prigodama, siluetama te stilovima.
- Kolekcija uključuje raznolike krojeve, od strukiranih prsluka i asimetričnih plisiranih suknji do bazičnih mesh majica i vječnih crnih hlača ravnog kroja. Svi su komadi izrađeni od kvalitetnih materijala poput kuhane vune, pamuka, memory tafta i viskoznog džerseja, koji osiguravaju dugovječnost i otpornost na čestu upotrebu - navodi vlasnica brenda, Dunja Kelemenić.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
U skladu s vrijednostima održivosti, Calico Mood proizvodi odjeću u malim serijama, smanjujući time višak materijala i otpada. Brend također nudi mogućnost prilagodbe komada prema željama kupaca, ovisno o dostupnosti materijala, čime se dodatno ističe individualni pristup prema klijentima.
Dunja ima višegodišnje iskustvo u tekstilnoj industriji te potpisuje funkcionalne i stilski jednostavne komade. Zna da je najvažnije izabrati dobar tekstil te ga prilagoditi tijelu, odnosno silueti.
"The Mood is…" kolekcija osmišljena je kao baza za svakodnevne kombinacije te uključuje osnovne tonove koje klijentice najčešće biraju, s naglaskom na crnu kao omiljenu boju za dugotrajne modne komade.
- Naše klijentice vole boje, no pri odabiru ipak biraju crnu jer je najpraktičnija i najzahvalnija - zaključila je Kelemenić.
Fotografiju potpisuje Franjo Matković, styling i casting Marcela Vrček, make up i kosu Iva Rukavina, a koordinaciju snimanja Nambi Kezić.