Svatko tko prati TikTok zna da su njih dvije među najvećim zvijezdama te društvene mreže, a osim što plešu, svojih oko 250 milijuna fanova puštaju u vlastiti život i imaju reality show u kojemu su i roditelji
Charli i Dixie D’Amelio ulaze u modni biznis kolekcijom trenirki
'Social Tourist' ime je kolekcije koja nudi stvari kao što su trenirke i majice, što je logičan korak jer Charli i Dixie uzor su mnogih tinejdžerica diljem svijeta.
Brend su predstavile unutar kompanije Abercrombie & Fitch Co., koja je osigurala sve potrebno za pokretanje brenda.
POGLEDAJTE VIDEO: Kreativan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Cure ističu da je ime društveni turist nastalo na ideji da se svi nalazimo u toj situaciji, putujući bespućima online mreža, piše Forbes.
Cure se, naravno, bave plesom, a zvijezde TikToka su postale i prije pandemije. No, protekla ih je godina vinula u sam vrh influencerica generacije Z.
Sestre predlažu i komotne crno-bijele trenirke s natpisima. Modni biznis za slavne sestre vodi njihov otac, Marc D’Amelio.