Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Burberry više neće koristiti kožu krokodila, aligatora niti zmija

Burberry više neće koristiti kožu krokodila, aligatora niti zmija

Slavna britanska modna kuća koja već desetljećima potpisuje neke od najvažnijih kreacija svjetske modne scene, uvela je novo pravilo u poslovanje te ih čekaju velike promjene

Modna kuća Burberry objavila je da je zabranila korištenje egzotične kože, poput kože aligatora i zmije, u svojim proizvodima.

Ovime se kompanija nastavlja boriti za dobrobit životinja koje su na udaru modnog biznisa.

POGLEDAJTE VIDEO: Brda odbačene odjeće

Pokretanje videa...

Planine odjeće zagađuju Čile: Svake godine ih zatrpava 59 tisuća tone nošene robe sa Zapada VIDEO

- Ostajemo odlučni u našoj predanosti da uvedemo pozitivne promjene u društvo. Naši napori idu u smjeru plana o održivom, ekološkom i poslovanju koje štiti životinje - izjavila je Julie Brown, glavna operativna i financijska direktorica Burberryja, piše Ecotextile.

Kratka traper jakna odlična je ideja uz lepršave haljine i hlače
Kratka traper jakna odlična je ideja uz lepršave haljine i hlače
Reuters/Pixsell

Kreativni direktor Riccardo Tisci potpisuje kreacije ovog slavnog britanskog brenda te donosi ideje koje se baziraju na zaštiti životinja.

Dugačka i komotna prugasta haljina od tanke pletenine
Dugačka i komotna prugasta haljina od tanke pletenine
FILE PHOTO: Logo of British luxury brand Burberry is seen at a shop in Zurich

Dizajn, kao i načela ove bitne kompanije, donose kreativnost za novo doba, uz pomoć umjetnih materijala koji ne ugrožavaju animalni svijet.

Samoljepljive trake za grudi: Djeluju kao nevidljivi grudnjak
Samoljepljive trake za grudi: Djeluju kao nevidljivi grudnjak

Burberry brend poznat je po kreaciji balonera, odnosno trench kaputa, kojeg njegovi kreativci već desetljećima rekreiraju na niz načina.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0