Da bi ostali zajedno jedini je način da se držimo podalje jedni od drugih - važna je poruka koju odašilje Coca Cola, ali i drugi najjači svjetski brandovi kao svoj način borbe s pandemijom
Brendovi prilagodili svoj logo - i sugeriraju socijalnu distancu
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: 5 kreativnih načina za štedjeti novac - kojih se ne biste sjetili
Nisu ljudi jedini koji se drže na udaljenosti - to čine i logotipi brendova. Naime, McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen samo su neki od korporativnih konglomerata koji redizajniranjem svog loga tumače 'društvenu distancu'.
Taj je izraz stekao popularnost nesretnim širenjem korona virusa po svijetu, a socijalno distanciranje znači odmaknuti se dva metra od drugih u nastojanju smanjenja mogućnosti prijenosa virusa.
- Naša trenutna globalna situacija nije šala. To je ozbiljna stvar. A brendovi koji dizajniraju loga za društveno distanciranje mogu potencijalno umanjiti ozbiljnost onoga kroz što prolazimo. Kreativnost, strast i misao sa svrhom pomoći, obrazovati se i biti dio pokreta pokreta fizičkog distanciranja je vrijedna spominjanja - rekao je Douglas Sellers, izvršni kreativni direktor tvrtke Siegel + Gale, za CNN Business.
Znak je to solidariziranja bogatih kompanija sa svjetskom populacijom i nedaćom koja nam prijeti, objašnjavaju stručnjaci.
Prošlog je tjedna McDonald's Brazil razdvojio lukove svojih slova na slici koju su objavili na svojoj Facebook stranici, a time su poručili da unatoč privremenom zatvaranju nekih restorana 'uvijek možemo biti zajedno'. McDonald's sada nudi hranu putem dostave i drive-ina.
Audi i Volkswagen
Dvije automobilske tvrtke koje dijele vlasništvo, Audi i Volkswagen, promijenile su svoje logotipove na računima društvenih medija. Audi je u kratkom videozapisu odvojio svoja četiri prstena kako bi ljudima rekao da ostanu kod kuće i drže se podalje jedni od drugih.
Nike nije mijenjao svoj logotip, ali je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportaša, uključujući NBA igrača LeBrona Jamesa i golfera Tiger Woodsa.
U proteklih nekoliko tjedana sportski tereni prazni su zbog zabrana okupljanja, a kampanja potiče ljude da se 'igraju unutra'.
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Dokazani načini za povećavanje produktivnosti u svakom poslu
POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:
Pokretanje videa...