Obavijesti

Lifestyle

Komentari 56

Bolesni marketing? Priznala da nije trudna i sve je samo trik

Bolesni marketing? Priznala da nije trudna i sve je samo trik
2

Priča Francuskinje koja je zatrudnila s nepoznatim Australcem i želi ga pronaći preko interneta običan je marketinški trik osmišljen za turističku promociju

Francuskinja Natalie Aymot koja je izazvala velike internet diskusije zbog svoje potrage za zgodnim Australcem koji je otac njezinog budućeg djeteta je zapravo Alizee Michel (26), studentica marketinga i turizma. Dan nakon što je objavila svoj video u kojem "samo želi ponovno vidjeti tog muškarca, a ako on ne želi više imati veze s njom - u redu", na njezinom je YouTube kanalu osvanuo novi video u kojem priznaje da je riječ o prevari.

"Pronašla sam ga" uvodne su riječi u isječku koji objašnjava da je riječ o volonterki koja je sve odglumila, a kampanju je pokrenula tvrtka Sunny Coast social media s ciljem privlačenja pozornosti medija i turističke promocije.

Pogledajte video:

VIDEO

- Znam da će mnogi biti uzrujani zbog ovog, no ova mlada dama nije za ništa kriva, sve sam pokrenuo ja - rekao je vlasnik kampanje Andy Sellar.

Ova priča je još jedan dokaz sve uspješnijih internetskih podvala i prevara u tzv. svijetu viralnog marketinga, piše Daily Mail.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 56