Osnažujete druge? Po toj definiciji vi ste na dobrom putu da postanete šef bez premca, koji će ne samo znati upravljati ljudima, već i propisno brinuti o njhovom zdravlju i njihovim obiteljima
Bill Gates objasnio je u dvije riječi tko su vođe današnjice
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: U Mostaru je Bruce Lee postao simbol borbe protiv Covida-19
Bill Gates prije samo nekoliko godina izrekao je rečenicu koja danas ima snažno značenje za kolektivnu svijest:
"Kad gledamo naprijed, prema godinama koje dolaze, vođe će biti oni koji osnažuju druge."
Pojasnio je da lideri, ili oni koji to žele postati moraju znati itekako brinuti o svojim ljudima. Osnažite zaposlenike, Gatesova je misao, ali i poticaj za trenutnu situaciju, u kojoj mnogi rade od kuće. Veliki lideri uvijek se postavljaju isto prema svojim zaposlenicima - učinkovito "utječu" na njih i ohrabruju ih.
Pokretanje videa...
Osnaživanje u krizi
Osnaživanje ljudi ne bi trebalo biti vidljivo samo u ovim vremenima, već vidljiva konstanta koja prati naša poslovanja.
Ako ste trenutno u ulozi šefa i želite poboljšati svoje vještine, ovo su četiri načina za osnaživanje ljudi koji rade za vas:
1. Stavite zaposlenike na prvo mjesto
Uloga svakog vođe trenutno uključuje proaktivno reagiranje na nove izazove s kojima se suočavaju njihovi ljudi - svaki dan. Dobri su šefovi suosjećajni kad se radi o drugim ljudima. Imaju na umu da je bitno održati mentalno zdravlje ne samo članova tima već i njihovih obitelji, pošto socijalna izolacija može biti potencijalno loša za zdravlje jer izaziva ekonomske probleme i druge životne nesigurnosti koje ljude oblikuju na specifičan način.
2. Osnažite zaposlenike kroz zabavu i fleksibilnost
Potpora zaposlenicima u virtualnom uredu u kojem mnogi sada rade ne smije se ograničiti na radno vrijeme. Da bi razvili duh zajednice potrebno je koristiti videopozive za virtualnu kavu ili ručak.
Saar Yoskovitz, izvršni direktor tvrtke Augury kazao je da su zaposlenici, primjerice, na Dan svetog Patrika, poslije posla postavili kamere, natočili si svoje omiljeno piće i družili se iz udobnosti svojih domova.
3. Uložite u prava digitalna rješenja
Prvih pet posto digitalnih lidera ulaže trećinu više od ostalih tvrtki u digitalnu infrastrukturu svog poslovanja, što dovodi do 77 posto više zadovoljstva zaposlenika, pokazala su istraživanja. Međutim, u vrijeme krize, mnoge tvrtke povlače ulaganja i štede. Međutim tvrtke koje prije nisu radile na ovaj način brzo će se probuditi i shvatiti potrebu za virtualnom suradnjom i multifunkcionalnim radom koji će postati norma za sve.
4. Tražite odgovore od zaposlenika
Nekad su tvrtkama rukovodili ljudi odvojeni od samog poslovanja, međutim stvarnost je danas tako ubrzana da su na cijeni ljudi koji neprestano traže rješenja za novonastale probleme, zapravo to su ljudi sa sjajnim idejama. Ne trebate skupe konzultante da rješavaju probleme vašeg tima, jer resursi vašeg tima su neograničeni. Da biste došli do njih vjerojatno samo trebate upaliti Zoom, Skype ili Messenger za konferencijski poziv.
POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:
Pokretanje videa...