Ljudi koji stalno provjeravaju službeni mail češće pate od nesanice i glavobolje, a za to je kriva loša e-mail strategija zbog koje mozak vidi hrpu važnog sadržaja
Antistres terapija: Poslovni se e-mail čita tri puta na dan
Zbog tehnološkog napretka, stalno smo napeti jer smo, putem mobitela i elektroničke pošte, kolegama i šefovima stalno dostupni. No oni savjesni, koji i u večernjim satima te vikendom provjeravaju poslovne e-mailove ili odgovaraju na šefove telefonske pozive češće pate od nesanice, glavobolje, umora, anksioznosti i želučanih problema, pokazalo je istraživanje.
Mentalnom zdravlju šteti i ako, u strahu da ne propustite nešto važno, svaki čas provjeravate pretinac dolazne pošte te odmah odgovarate na svaki mail. Poslovne e-poruke i pozivi ugrožavaju i obiteljski život. Uspijete li odoljeti tom izazovu te u inbox zavirite samo tri puta na dan, razina stresa osjetno će se smanjiti, tvrde istraživači sa Sveučilišta British Columbia. Savjetuju da mailove provjeravate i na njih odgovarate isključivo tri puta tijekom dana.
- Gomila e-mailova nije nužno okidač za frustriranost. Problem nastaje kada nemamo razrađenu e-mail strategiju. Ako ne razvrstavamo privatne od poslovnih poruka, mozak vidi samo veliku hrpu sadržaja što stvara nepotreban stres. Da biste to izbjegli, odijelite poslovne sadržaje od privatnih. Svaku poruku koja nema izravne veze s poslom te newslettere koje želite primati, prijavite na privatnu e-adresu. Poslovne e-mailove označite prema kriteriju prioriteta. One koji su na popisu prioriteta posljednji pročitajte krajem radnog tjedna jer će, ostavite li to za ponedjeljak, vaš um tijekom vikenda biti u stresu, znajući da ga to čeka - savjetuje profesionalna master savjetnica Dragana Svalina Stepanić.