Theory je brend koji obožava poslovna ekipa, jer njihov je stil jednostavna uredska garderoba, no u vrijeme pandemije predlaže omekšane linije odijela i pletenog minimalizma
Američki favorit Theory uvodi fina odijela u casual segment
Francesco Fucci, kreativni direktor kuće Theory, prije je radio za brend The Row, koji ima ultimativno minimalistički izričaj, a sličan stil prenio je i u Theory, slavan po finim odijelima bez ukrasa i detalja.
No, ove godine promjena je nužna, stoga autor uvodi mekoću, no zadržava prijašnje linije, koje su simbol američke kuće.
POGLEDAJTE VIDEO: Inovativan nakit inspiriran zagrebačkim mostom Hendrix potpisuje umjetnik Adriano Nokaj
Pokretanje videa...
Crna, siva i bijela krase kreacije s dodatkom pletenine koja je hit godine, komotna je i elegantna podjednako, naročito na jednostavnim haljinama i majicama.
Hlače su bazične, no komotne, sve skupa djeluje uglađeno i fino, jer decentan izgled najveće je pravilo kuće Theory.
Ovaj brend aktivan je sudionik luksuznog američkog minimalizma, zastupa odijevanje po pravilima manje capsule kolekcije u kojoj se sve može međusobno kombinirati s lakoćom.
Za dodatnu udobnost, sakoi su mekši, a majice lepršave te dolaze u kombinaciji s odijelima, umjesto stroge košulje.
I kroj je nešto ležerniji, ramena su zaobljena, linije ravne, nesputavajuće.