Jeff Bezos američkoj modnoj sceni, koja se nalazi u krizi, daje ruku kako bi se izvukla iz trenutne "depresije", svemu kumuje Anna Wintour, no kritičari i modni znalci nisu baš sretni razvojem situacije
Amazon postaje veliki modni igrač: Vogue postaje partner
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: 10 top ljetnih suknji: Fluidne kreacije sada i u boji sladoleda
Partnerstvo, nazvano "Common Threads: Vogue x Amazon Fashion", pomaže brendovima kojima je usred pandemije poslovanje ugroženo. Neki od brendova već su u prodaji, na jednoj od najpoznatijih shopping platformi koja prodaje apsolutno sve, pa se tako na Amazonu mogu kupiti kreacije brendova 3.1 Phillip Lim, Derek Lam 10 Crosby i Tabitha Simmons. No, broj imena uskoro će se povećati, javlja Business Insider.
Partnerstvo očito dodatno učvršćuje Amazonovu prisutnost u svijetu mode, koju Jeff Bezos intenzivno gradi posljednje tri godine. No, neki modni urednici, pisci i kritičari ne misle da je to dobra ideja i brinu o tome što to znači za budućnost industrije.
POGLEDAJTE VIDEO: Staroj majci napravio dućan u kući
Pokretanje videa...
Amazon, Vogue i Council of Fashion Designers of America zajednički rade na digitalnoj platformi koja će kupcima omogućiti dostupnost luksuznih brendova, izvještava Vanessa Friedman iz New York Timesa.
- Oduševljeno najavljujem partnerstvo i želim zahvaliti Amazon Fashionu, ne samo na velikodušnoj podršci, već i brzoj suradnji, kako bi se pomoglo američkim dizajnerima pogođenim pandemijom. Iako ne postoji jedno jednostavno rješenje za našu industriju, koja je toliko snažno pogođena, vjerujem da je ovo važan korak u pravom smjeru - izjavila je Anna Wintour.
Ovaj je poslovni dogovor mnoge šokirao, jer su brojni luksuzni dizajneri dugo izbjegavali Amazon. Naime, nisu htjeli biti prisutni u dućanu "za sve", ali i na platformi koja ujedno prodaje njihove kopije.
Istina, Net-a-Porter jedna je od platformi gdje bi sve moglo elegantno zaživjeti, no oni su morali zatvoriti svoja skladišta. Tako je Amazon postao kralj prodaje svega i svačega, a sada mu se, čini se, smiješi i vladavina na modnoj sceni.
Inicijativa Voguea i CFDA, "Common Threads", skupila je već četiri milijuna dolara za pomoć dizajnerima. Amazon istovremeno daje oko oko 3 i pol milijuna kuna bespovratnih sredstava kako bi pomogao industriji.
- Amazon stvarno postaje lider na modnoj sceni kroz ovakve inicijative, no smatram da će se to promijeniti - komentirao je dizajner Jason Altuzarra za Business Insider.
Modni urednici, kritičari i pisci kritizirali su ovu poslovnu odluku na Twitteru i izrazili prezir prema partnerstvu u Amazonu.
Francuski modni novinar Pierre M'Pelé, poznat kao Pam Boy na Twitteru, izrazio je da je 'partnerstvo način Jeffa Bezosa da kaže da snobovskom svijetu luksuza kaže da ima više novca od njih'.
U međuvremenu, Tyler McCall, glavna urednica digitalnog modnog izdanja Fashionista, izjavila je da je trenutno 'rad u modi kao da si na Titanicu koji tone, no svi se lijepo odijevaju jer su to naprosto uvijek radili'.
Zatim je istaknula kako je partnerstvo između Amazona i Voguea loše za modu, a da je CFDA "previše u krevetu s Vogueom".
Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: 10 top ljetnih suknji: Fluidne kreacije sada i u boji sladoleda