Obavijesti

Lifestyle

Komentari 1

A'marie u proljetnoj kampanji otkrila ženstveni minimalizam

A'marie u proljetnoj kampanji otkrila ženstveni minimalizam
20

Anamarija Brkić ne odustaje od minimalizma, ali mu u novoj kolekciji daje romantičniji izgled korištenjem čipke, kristalnih kamenčića i nježnih boja

Novom romantičnom kampanjom poznati hrvatski brand A'marie otvorio je proljetnu sezonu. Zaštitno lice je Suzana Horvat, a rascvale grane u pozadini savršeno naglašavaju moderniji izričaj kolekcije za proljeće/ljeto 2013. 

Anamarija Brkić, koja stoji iza imena A'marie, za toplije dane predlaže čiste linije i minimalizam u puderasto-ružičastim nijansama i boji slonovače, a za one hrabrije tu je kobaltno plava. Romantično izdanje dizajnerica je postigla korištenjem čipke i kristalnih kamenčića, a prorezima na struku, patentnim zatvaračima i jastučićima na ramenima dodala je svojevrsnu žestinu. 

Osim toga, poigrala se i s geometrijskim oblicima kojima stvara osjećaj volumena, a svoj slogan "Clothes made of dreams" (Odjeća satkana od snova) ostvarila je profinjenom i chic linijom. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 1