Kako bi obilježili ovu prigodu, tvrtka je zamolila Xaviera Ronzea, voditelja kostimografskih radionica u baletu Pariške opere, da kreira kolekciju od pet kultnih haljina koje utjelovljuju legendarnu povijest tvrtke.
Air France slavi 90. obljetnicu kolekcijom haljina koje utjelovljuju povijest tvrtke
Od 28. rujna do 10. listopada 2023. Air France će biti u središtu pozornosti na izložbi održanoj u Galeries Lafayette Paris Haussmann kako bi predstavio ovu kolekciju haljina u izlozima trgovina. Naime, 7. listopada 2023. Air France će proslaviti svoju 90. obljetnicu. Kako bi obilježili ovu prigodu, tvrtka je zamolila Xaviera Ronzea, voditelja kostimografskih radionica u baletu Pariške opere, da kreira kolekciju od pet kultnih haljina koje utjelovljuju legendarnu povijest tvrtke.
Nastao spajanjem Air Orienta, Air Uniona, Société Générale de Transports Aériens, Compagnie Internationale de Navigation Aérienne i Aéropostale, Air France službeno je otvoren 7. listopada 1933. Od tada, tvrtka je ušla u legendu promičući francusku umjetnost putovanja svijetom. Air France danas svojim klijentima nudi blizu 1000 dnevnih letova do 200 odredišta s flotom od više od 240 zrakoplova.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Godine 2023. Air France slavi 90 godina elegancije, tehnologije, inovacija i udobnosti u njegovim zrakoplovima. 90 godina putovanja, finih restorana, dizajna, visoke mode, umjetnosti i arhitekture. Od svog osnutka, tvrtka slavi francusku izvrsnost, "je-ne-sais-quoi" koji svijet prepoznaje u Francuskoj, zahvaljujući iznimnom iskustvu putovanja koje eleganciju podiže na nove visine.
Air France slavi ovu potragu za izvrsnošću i ambiciju da ostane na čelu najnovijih trendova prikazujući svoju jedinstvenu stručnost svijetu. S novodizajniranom originalnom kolekcijom haljina koja prati legendarnu povijest tvrtke, tvrtka će biti u središtu izloga Galeries Lafayette u Parizu od 28. rujna do 10. listopada 2023. Ovo veličanstveno okruženje pružit će tvrtki jedinstvenu pojavnost, a javnosti mogućnost uvida u francusku ostavštinu vječnog pokreta.
Prikaz 90 godina elegancije
Kako bi utjelovio i oživio 90 godina elegancije, Air France predstavlja kolekciju od pet kultnih haljina koje tumače različita obilježja zrakoplovne kompanije – zrakoplovi i tehnologija; uniforme i moda; kultni plakati koji promoviraju fino stolno posuđe, dizajn i arhitekturu. Svaka je haljina poziv na istraživanje ovih tema koje su omogućile Air France-u da kontinuirano nudi ono najbolje iz različitih razdoblja kojima je svjedočio, ponekad i kročio put, daleko ispred svog vremena.
Kako bi zamislio i dizajnirao ove originalne haljine, Air France se udružio s Xavierom Ronzeom, voditeljem radionica kostimografije u Baletu pariške Opere. Kostimograf je kreirao ove kreacije inspiriran kultnim predmetima koji su obilježili i povijest i sadašnjost tvrtke. Uspio je povezati povijest i sadašnjost, snažnu interpretaciju koja simbolizira najbolje od Air France-a i najbolje što Francuska ima za ponuditi u svojim područjima stručnosti.
Air France izložen u Galeries Lafayette
Dvanest izloga poznatog hrama mode u srcu Pariza, Galeries Lafayette, prirodni su odabir Air France-a za izlaganje ove originalne kolekcije haljina u sklopu proslave ove obljetnice. Haljine će biti izložene zajedno s nekim od posebno odabranih vintage predmeta Air France-a, uz najbolje iz trenutne ponude, a sve kako bi se naglasilo 90 godina udobnosti legendarnih zrakoplova, jedinstvenih dizajnerskih uniformi, vrhunske ponude tijekom leta te dizajn.
U samom srcu Pariza, Air France je odabrao inovativan pristup za predstavljanje svoje baštine, lako dostupan svim francuskim i međunarodnim posjetiteljima. Posjetitelji će moći ponovno proživjeti najljepše uspomene s putovanja Air France-om ili po prvi put postati dio legende.
Postanite dio legende
Unutar Galeries Lafayette, tvrtka otvora pop-up trgovinu s posebno kreiranim predmetima ili onih ponovno proizvedenih samo za ovu obljetnicu. Air France nudi niz pristupačnih i ograničenih modela starih i novih zrakoplova, kao i kolekciju komfornih kompleta, razglednica i oznaka za prtljagu te bilježnica posvećenu 90. obljetnici. Tvrtka u ponudu ponovo stavlja kultne predmete poput svoje poznate vintage putne torbe i kultnih postera. Cjelokupna ponuda također je dostupna na našoj web stranici www.airfranceshopping.com.
Air France također se udružuje s luksuznim francuskim markama – Vanessa Bruno, Delsey, Bernardaud, Brun de Vian-Tiran i Le parapluie de Cherbourg – u sklopu svoje ambicije da promoviranja francuskog know-how-a. Ova je kolekcija ekskluzivno dostupna u Galeries Lafayette.
Po prvi put u svojoj povijesti, Air France također posjetiteljima pruža priliku da kupe originalno posuđe s potpisom slikara Jeana Picarta Le Douxa koje se u kabinama La Première i Business koristilo između 1966. i 2000-ih. Prihod od prodaje ovih artikala bit će doniran zakladi Air France koja već 30 godina pomaže djeci diljem svijeta.
Modne revije Air Francea u Galeries Lafayette Paris Haussmann
Tijekom ovog razdoblja obljetnice, Air France zajedno s Galeries Lafayette, posjetiteljima nudi priliku da prisustvuju pravim modnim revijama, koje prate 90 godina francuske elegancije, Modeli odjeveni u uniforme pilota, kabinskog osoblja, osoblja zračne luke i mehaničara bit će izloženi u posebnom dijelu trgovine kako bi se prisjetili legendarnog naslijeđa uniformi tvrtke, njihove prošlosti I sadašnjosti. Od prvih "barmen" odjevnih kombinacija do couture komada koje potpisuju najveći dizajneri kao što su Christian Dior, Cristóbal Balenciaga i Christian Lacroix, modna revija jedinstveno je putovanje u stilove različitih razdoblja osnivanja Air Francea. Za informacije i rezervacije, klikni ovdje.
O Air France-u
Od 1933. Air France predstavlja i ističe Francusku diljem svijeta. S aktivnostima orijentiranim na prijevoz putnika, tereta i održavanje zrakoplova, Air France je vodeći europski zrakoplovni prijevoznik. Njegovu radnu snagu čini više od 38.000 zaposlenika koji su svakodnevno posvećeni pružanju jedinstvenog putničkog iskustva svakom putniku.
Air France, KLM Royal Dutch Airlines i Transavia čine Air France-KLM grupu. Grupa se oslanja na svoja moćna središta u Paris-Charles de Gaulleu i Amsterdam-Schipholu kako bi ponudila široku međunarodnu mrežu. Flying Blue program za putnike koji često putuju ima više od 17 milijuna članova. Air France i KLM dio su alijanse SkyTeam-a, zajedno s drugih 18 zrakoplovnih kompanija članica.
Air France si je postavio ambiciozne ciljeve održivog razvoja, radi na smanjenju i podržava projekte koji apsorbiraju i pohranjuju ugljik iz atmosfere u prirodne ponore ugljika. Kao dio programa Air France ACT, kompanija se obvezala smanjiti emisije CO2 po putniku-km za 30% u odnosu na 2019., što znači -12% apsolutne emisije CO2. Ovu ambiciju podupiru velika ulaganja u obnovu flote s novom generacijom zrakoplova s ​​učinkovitijom potrošnjom goriva, razvoj korištenja održivijih zrakoplovnih goriva ili upotrebe eko-pilotiranja.
O Air France-KLM grupi
Globalni igrač sa snažnom europskom bazom, glavna područja poslovanja Air France-KLM grupe su prijevoz putnika, prijevoz tereta i zrakoplovno održavanje.
Air France-KLM vodeća je grupa zrakoplovnih prijevoznika u međunarodnom prometu na polasku iz Europe. Svojim klijentima nudi pristup svjetskoj mreži koja pokriva više od 310 odredišta zahvaljujući Air France-u, KLM Royal Dutch Airlines-u i Transavia-i, uglavnom iz svojih središta u Paris-Charles de Gaulle i Amsterdam-Schiphol.
Zajedno sa svojim partnerima Delta Air Lines i Virgin Atlantic, Air France-KLM upravlja najvećim transatlantskim zajedničkim pothvatom, s više od 340 dnevnih letova u 2019.
Prepoznata već 18 godina kao vodeća industrija u održivom razvoju, Air France-KLM grupa odlučna je ubrzati prijelaz na održivije zrakoplovstvo. Od 2003. Air France-KLM grupa članica je inicijative Global Compact Ujedinjenih naroda. Primarna svrha je dati značajan doprinos ciljevima održivog razvoja UN-a, usklađenim s aktivnostima Air France-KLM grupe.