Obavijesti

Lifestyle

Komentari 4

24 savjeta za stvarnu uštedu vremena kod kuće i na poslu

24 savjeta za stvarnu uštedu vremena kod kuće i na poslu
1

Pravi početak: Planiranje obveza dan unaprijed i ranojutarnje vježbanje prvi su koraci do uštede vremena, a dobro je i štopati koliko je potrebno za svaki zadatak

Ljudi koji vježbaju prije posla čak su 80 posto produktivniji od onih koji izbjegavaju jutarnju fizičku aktivnost, pokazalo je američko istraživanje. No osim vježbanja, zdrava prehrana te najmanje sedam-osam sati sna važni su kako biste bili što spremniji racionalno raspolagati vremenom. 

A navečer, dva sata prije spavanja, isplanirajte što ćete raditi idući dan. Pritom razmislite kad ste najučinkovitiji pa najzahtjevnije zadatke obavite u to doba dana, primjerice ujutro. Prije spavanja pripremite ne samo što ćete odjenuti iduće jutro nego i šminku te eventualan nakit.

  • Probudite se pola sata prije ukućana i na miru se spremite za posao.
  • Na putu do posla čitajte ili prođite kroz dnevni raspored obveza.
  • Odredite mjesto u stanu na kojem ćete uvijek držati stvari bez kojih ne izlazite, poput ključeva, torbice ili mobitela.
  • Koristite li  se telefonom, a ne e-mailom, brže ćete dobiti informacije.
  • Gledajte televiziju što manje možete. izaberite samo najdraže emisije, a višak vremena iskoristite za čitanje stručne literature ili pripremu za posao.
  • Pripremite obroke unaprijed pa ih samo podgrijte kad se vratite s posla.
  • Idite u šoping kad je najmanja gužva, ujutro ili kasno navečer, da ne gubite vrijeme na blagajni ili pred kabinama. Također, ako možete, kupnju namirnica ili odjeće, ali i plaćanje računa, obavljajte na internetu.
  • Kad ste na poslu, nemojte gubiti vrijeme na društvene mreže.
  • Radni stol držite urednim kako biste lako pronašli što vam treba. 
  • Prepustite li kućanske poslove djeci, u početku ćete gubiti, ali dugoročno štedjeti vrijeme.
  • Ako radite više od dvije stvari odjedanput, mala je vjerojatnost da ćete to obaviti kvalitetno. radije veći zadatak razdijelite na nekoliko manjih pa se svakomu potpuno posvetite. Tako ćete biti i pod znatno manjim stresom.
  • Brže ćete se spremiti za posao ako birate odjeću koju ne treba dugo glačati.
  • Na poslu, ali i kod kuće odredite si koliko vremena možete potrošiti na svaki zadatak i štopajte. tako ćete biti maksimalno koncentrirani. 
  • Naučite se reći “ne” ako vidite da kolega sam može obaviti poslovni zadatak.
  • Nemojte dopustiti da vas kolege zapričavaju; radije - ostavite to za pauzu.
  • Nemojte odgađati obveze; riješite ih što prije jer će se inače nagomilati.
  • Ako vidite da ste zatrpani poslom, zamolite kolege za pomoć.
  • Nemojte gomilati stvari; što ih više imate, više vam vremena treba za održavanje.
  • Ako vam se čini da je popis obveza predug, riješite barem tri najvažnije.
  • Uvijek nosite olovku i papir pa odmah zapišite svaku novu obvezu.
  • Na poslu nemojte trošiti vrijeme na odgovaranje na privatne mailove.
  • Poslušajte omiljenu pjesmu pa ćete odmah postati poletniji za rad.
  • Nemojte predugo analizirati svaki svoj ili tuđi postupak.
  • S računala izbrišite videoigre koje mogu ‘progutati’ previše vremena.
Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 4
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom