Kampanja je u šest mjeseci uspjela "skinuti" jedu četvrtinu stanovništva Hrvatske s cigarete, a najbolje priče su nagrađene dopunskim zdravstvenim osiguranjem
1250 bijelih ljudi kao simbol umrlih od posljedica pušenja
Ovaj prekid se pamti - jedan je od slogana hrvatske kampanje Bivši i bivše, o prestanku pušenja. Ovih dana postavili su umjetničku instalaciju "Bijeli ljudi" na zagrebačkom Trgu kralja Tomislava, a 1250 "kartonskih ljudi" predstavljaju žrtve koje su umrle od posljedica pušenja tijekom šestomjesečne kampanje. Pokrenula ju je udruga Difrakcija u Osijeku 9. ožujka na Hrvatski dan nepušenja, a cilj joj je stvoriti pozitivno stajalište kod građana da je moguće prestati s pušenjem i omogućiti podršku svima koji žele prestati s ovom groznom navikom. U Hrvatskoj svake godine od izravnih posljedica pušenja umre 10.000 ljudi, a samo u Zagrebu njih 2500.
Gotovo 25 posto stanovništva prestalo je pušiti potaknuto tom nacionalnom zdravstvenom kampanjom. Svi koji su se htjeli riješiti te navike mogli su svoje izjave i svjedočanstva ostaviti na video kioscima u Zagrebu, Rijeci i Osijeku. Snimljene video izjave mogu se pratiti na internet stranici www.bivsi.hr. Svatko tko je snimio svoju izjavu dobio je simboličnu nagradu, dok su najbolje priče nagrađene besplatnim dopunskim zdravstvenim osiguranjem za cijelu godinu.