Danas je kompanija koju je prije gotovo jednog stoljeća osnovao talijanski biznismen i modni dizajner iz Firence, jedna od najvećih na svijetu, a osim odjeće i modnih dodataka, prodaju čitavu lifestyle priču
100 godina Guccija: Od kožnate galanterije do geek-chic stila
Gucci je osnovao 1921. godine Guccio Gucci, kao kompaniju za proizvode od kože. No, kuća je poslovno procvala pod vodstvom njegova sina, Alda, koji je popularizirao brend diljem svijeta.
Tijekom pedesetih godina predstavljaju zaštitni znak, inspiriran oblikom sedla, koji ubrzo postaje simbol luksuza.
POGLEDAJTE VIDEO: Fascinantan život Karla Lagerfelda
Pokretanje videa...
Guccio Gucci osobno je osmislio mnoge klasike koji su i danas simbol retro elegancije, još tijekom polovicom prošloga stoljeća.
Njihova prtljaga te brojni drugi modni dodaci poput cipela i kravata, ali i torbica s bambusovom ručkom ulaze u povijest mode kao neki od ključnih elemenata dobrog stila.
Logo je kreiran tijekom šezdesetih, a kombinira dva slova G. Prvi parfem lansiran je sredinom sedamdesetih, pod imenom No.1.
Iako je brend već tada bio super uspješan, tijekom osamdesetih kompanija je gotovo uništena radi svađe samih članova ove bogate obitelji.
No, tijekom devedesetih na mjesto kreativnog direktora stiže Tom Ford, koji brend uvodi u novi, luksuzni svijet te kreira imidž koji je brend održavao sve do dolaska eklektičnog kreativca Alessandra Michelea.
Upravo on uvodi niz inspiracija, od religije i umjetnosti do povratka stila sedamdesetih te predlaže kreativan pristup s nizom detalja koje slaže poput puzzlea.
Kompanija Gucci ima neke od najpoznatijih statement torbi kao što su Jackie, Dionysus, Bamboo GG Marmont te niz drugih.
Njegove siluete su prepoznatljivo atraktivne, ponekad začudne i neobične, no Gucci je s ovim potezom napravio daljnji korak u razvoju brenda, jer vremena se mijenjaju, a s njime i kompanije, naročito modne.
Danas su poznati po stilu geek-chic koji uključuje i niz detalja kao što su marame, kape i luckaste retro naočale.