Dovoljno je pogledati ocjene i komentare turista za taj njegov restoran i kvalitetu hrane koju posluzuje
Dk
Deaktivirani korisnik
04.7.2017.
Odustani
Pa mogao je onda i taj tip pogledati cijene i ocjene i ne ici tamo, a ne se nakrkati pa traziti popust i žaliti se, osim toga zašto se nije žalio na licu mjesta
pg
prvi general
04.7.2017.
Odustani
Loše ocjene mogu biti trag ali i ne moraju nužno značiti da je i u ovome slučaju ugostitelj kriv. Možda je mali prgavac baš i ciljano tražio restoran s lošim oc
ijenama da bi na kraju imao podlogu za svoju provokaciju. Ljude koji se naknadno žale na cijenu, znači nakon što su iskoristili uslugu, takve nimalo ne cijenim. Možeš se žaliti ako ti usluga nije valjala, kvaliteta hrane i slično, ali nikako na cijene jer je svatko dužan informirati se prije naručivanja. ako se ne informira, svijesno preuzima rizik i nema pravo naknadno prodavati pamet
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .