Obavijesti
komentari
Legendarni Tomos otišao u povijest, obožavatelji tužni
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

jo
šteta,šteta,šteta!!!! nikad neću zaboraviti svoj moto-put sa automatikom,kolibrićem.pa apn4,apn6,12,14 i 15-ica i kao šlag na tortu eletronku,a noćima sam sanjao BT50 i ATX-a :)
tr
Poštovani, Vaš komentar prekršio je pravilo broj 8 naših pravila komentiranja. Za ovaj prekršaj sankcija je lakša opomena. Trenutno imate 1 laku opomenu i 0 tež Prikaži još ↓
jo
sve sam vozio a s 4-orke sam jubilarno prvi put aterirao,i danas nosim ožiljke na licu :)
vi
Moj put je bio nešto drugačiji. Tomos t-14, Jawa 175, Jawa350, Kawasaki z-900, Suzuki gs-1000, Laverda 1200, žena 20 (ne kubika nego godina).
jo
vidum,postoje ljudi koji bi nam mogli očitati lekciju iz motora al ja sam se bazirao na ove tomosove motore,imali su posebnu draž jer su svima nama služili za p Prikaži još ↓
vi
Apsolutno se slažem. Prve ljubavi se uvijek sjećamo, bez obzira kakva je bila.Makar nikad neću zaboraviti ni divljački navijenu devetku, koja je prije 35 godina Prikaži još ↓
ww
stari,moram ti priznati da ovo kaj si sanjal nije niti do koljena onome kaj si vozil (kao i večina nas ovdje),al isto tako da nema skutera koji bi mogao zamjeni Prikaži još ↓
du
još imam motornu pilu tomos i mislim da po izdržljivosti ne zaostaje za stihl-ovom..
sa
johny,a CTX?
ga
imao sam čast imati i voziti se na BT 50,elektronsko paljenje pa prednje disk kočnice,aluminijske felge..jako dobar motor u to vrijeme..:-)
jo
saky,ma CTX je bio u ono vrijeme zvijer,zaboravih ga!
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .