Ne razumijem te ilegalne imigrante...Umjesto da se bore da poprave stanje u svojoj državi, oni bijegom riskiraju život...
mr
mrcko66
12.11.2013.
Odustani
Lakse je doci u drugu zemlju di se dobije socijalna I novcana pomoc, smjestaj pa cak I posao, a ako nema posla, drzava im I sve dalje placa. Zato mnogi ilegalni
imigranti radje pobjegnu u takvu zemlju nego da se bore doma.
Prikaži još ↓
nevertikala
12.11.2013.
Odustani
da, bas je lako doci do lampeduze. onako ugodni izlet i onda te ceka raj na zemlji. bazen, znas li koliko je ljudi iz hrvatske i bosne potrazilo utociste u drug
im eu zemljama za vrijeme rata? veliki broj njih je rado htio ostati tamo i kad se rat zavrsio. ljudi teze boljem zivotu. a tesko se izboriti za neka prava kad u zemlji vlada rat, ditaktura, kaos. i da spomenem nesto sto se u ovakvim temama uvije presucuje: najveci dio izbjeglica ipak ostaje u regijama iz kojih poticu s nadom da ce jednog dana moci vratiti kuci, ili da ce se situacija promjeniti. da li znate da je pakistan sam ima oko 2 milijuna izbjeglica u svojoj zemlji. ono sto dodje u europu nije vecina.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.11.2013.
Odustani
I u Hrvatskoj je bio rat...Da su ljudi masovno bježali više nebi bilo stanovnika u njoj, jer nas je samo 4 miliona...
nevertikala
12.11.2013.
Odustani
previdio si drugi dio mog komentara. najveci dio izbjeglica i ostaje u regije iz Koje dolaze. tako je bilo i s hr. ali oni koji su bjezali su bili prihvaceno. e
da. prve dvije recenice mog prethodnog kometnara su se odnosile na mrckog.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.11.2013.
Odustani
Pa u komentaru mi lijepo piše da se to odnosi na ilegalne, a ne na legalne imigrante...Na kraju krajeva ilegalni rade krivično djelo svojim bijegom...prelaze gr
anicu bez dokumenata...po zakonu bi ih trebalo sprovesti u zatvor, a ne u hotel ili neko prihvatilište...
Prikaži još ↓
nevertikala
12.11.2013.
Odustani
bazen, da je eu tada zabarakadirala granice i rekla ne hrv i bos izbjeglicama, vidio bi ilegalnih koliko hoces. u zatvor? ti to ozbiljno? to je najbitnije u pri
ci? da su dosli bez valjanih dokumenata?
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.11.2013.
Odustani
Da, ali Europa nama nije zatvorila granice.U tome je razlika...Hm, da li je to najbitnije? Ne znam, samo znam što bi se meni desilo kada bih bez dokumenata preš
ao granicu, pa da me uhvate...U svakom slučaju sam za ravnopravnost...Ako se ja moram ponašati po zakonima, očekujem to i od ostalih...
Prikaži još ↓
nevertikala
12.11.2013.
Odustani
nema tu govora u ravnopravnosti. koliko god ovo bila banana od drzave to je diznilend u odnosu na zemlje tih izbjeglica. zamisli ti taj ocaj kad krenu na onaj s
amoubilacki put do lampeduze, i to nerijetko s djecom. velika je razlika jel ti samo tako krenes na put u inozemstvo bez putovnice i toga da se jedan kontigent izbjeglica, oni koji prezive, pojavi na lampeduzi.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
12.11.2013.
Odustani
A zašto bi oni bili jednakiji od drugih...Evo citiram i Josipovića što je rekao danas :"Zakon je jednak za sve!"...A ja ovo i govorim za njihovo dobro...Jar mož
da samo 5% njih završi tamo gdje su se i uputili...uglavnom godinama ljenčare po azilima i prihvatilištima...Da li je to vrijedno toliko da bi svoj život stavili na kocku? Ja mislim da nije...Bolje bi im bilo ako se već žele žrtvovati, da se žrtvuju za boljitak svoje domovine...drugu nemaju...nitko ih ne želi kod sebe, to je realnost...licemjerno je napadati samo Italiju da je besćutna...
Prikaži još ↓
nevertikala
12.11.2013.
Odustani
jednakiji od drugih? pa sami preduvjeti da bi bili jednaki nisu uopce isti. dakle bespredmetno je raspravljati onda o jednakosti. uvjeti u kojima ti ljudi zive
su humanitarna katastrofa. a o ljencarenju po azilima... ne, tu cu stati. postoji jedna temeljna empatija, ispod koje ne treba ici. jer ako budemo isli ispod tog minimuma, ne mozemo jednog dana ocekivati ni taj minimum prema nama.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .