Obavijesti

Tech

Komentari 85

Lav riče glasnije nego ikada, novi Peugeot 308 obara s nogu

Lav riče glasnije nego ikada, novi Peugeot 308 obara s nogu
23

Novi Peugeot oduševljava dizajnom, a nudit će se uz benzinske, dizelske i plug-in hibridne pogonske sustave. U Hrvatsku stiže krajem godine, a cijene se još ne znaju

Peugeot zna raditi zaista lijepe aute. Još jedan dokaz za to je novi 308. Još jedan predstavnik Peugeotovog 'novog vala' koji je započeo s 3008 i nastavio se modelima 5008, 508, 208 i 2008 zaista je lijep auto. I vrlo upadljiv. 

Pokretanje videa...

Peugeot 308 01:08

Iako danas zbog SUV-ova kompakti nisu više najtraženija roba na tržištu još uvijek su jedna od najprodavanijih klasa u Europi. Uzevši to u obzir, kao i činjenicu da je 308 do danas prodan u više od sedam milijuna primjeraka jasno je da će i novi 308 biti vrlo važan 'igrač' na tržištu. 

Osim izgleda na koji smo već navikli kod drugih Peugeota novi 308 donosi i još jednu dobro vidljivu novost. Ovo je prvi Peugeot koji nosi novi znak marke, upečatljivu lavlju glavu na štitu. Auto također djeluje mnogo agresivnije i 'nabildanije' od prethodnika, a osim dizajnerskim linijama to može zahvaliti i manjoj visini (2 cm manja) te većoj širini. 

 

Unutrašnjost je samo evolucija trenda koji je započeo s 3008. U kombinaciji sa, sada već klasičnim, i-Cockpit rješenjem unutrašnjost 308 izgleda odlično i profinjeno. U unutrašnjosti dominiraju digitalni instrumenti od 10" (od razine opreme Active) i veliki dodirni zaslon koji je u seriji 10", a sve je to uljepšano mnogim detaljima poput karakterističnih 'klavirskih' tipki i soft touch tipki (peugeot ih naziva 'i-prekidačima') za najvažnije funkcije, minijaturnom ručicom mjenjača, raznim ukrasima...

Peugeot je značajno poboljšao infotainment sustav. Funkcija zrcaljenja sada je bežična i moguće je povezati dva telefona putem Bluetootha u isto vrijeme. Zaslon visoke razlučivosti može se u potpunosti i na jednostavan način prilagođavati, može prikazivati više prozora te ima widgete i prečace, vrlo je jednostavan za upotrebu i brzo reagira na dodir. Novost je i naredba 'OK Peugeot' za glasovno prepoznavanje prirodnog govora.

Automobil je osjetno veći od prethodnika. Duljina mu je sada 436 cm što je 11 cm više, a međuosovinski razmak je povećan za 6 cm. To je garancija za više mjesta u kabini i prtljažniku u koji sada stane 412 litara što je među najboljim vrijednostima u klasi. Peugeot ističe i nova deblja stakla te ekskluzivni premium Focal audio sustav s deset zvučnika. 

Punda benzinskih i dizelskih motora je dobro poznata. Riječ je o benzincima obujma 1,2 litara s tri cilindra koji razvijaju 110 i 130 KS te 1,5 litrenom dizelašu sa 130 KS. Uz snažniji benzinac i dizelski motor nudi se i automatski mjenjač s osam brzina.

Vrh ponude pogonskih strojeva čine plug-in hibridni sustavi. Slabiji kombinira benzinski motor od 150 KS s električnim od 110 KS te ima ukupnih 180 KS. Snažniji model ima benzinca od 180 KS, električni motor od 110 KS i ukupno 225 KS. Baterija je kapaciteta 12,4 kWh, a doseg pri isključivo električnoj vožnji 60 kilometara za slabiji i 59 km za jači model (WLTP tvornički podaci). Uz nadoplatu snaga punjenja je 7,4 kW, a serijski upola manja. 

Jasno je da će snažni hibridi imati vrhunska ubrzanja i druge performanse, no o detaljima Peugeot još šuti. Tako se ne zna ni cijena, no saznali smo da će auto na hrvatsko tržište stići u posljednjem kvartalu godine, dakle između listopada i kraja kraja prosinca. 

 

 

 

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 85
UŽIVO Zurovec o geotermalnoj energiji: Jedva čekam da počnemo prodavati toplu vodu
BOLJA ENERGIJA

UŽIVO Zurovec o geotermalnoj energiji: Jedva čekam da počnemo prodavati toplu vodu

Na primjerima domaćih uspješnih gradova vidjet ćemo kakav je naš zeleni potencijal, a uz vodeće stručnjake, inovativne poduzetnike i kreatore energetske politike dobit ćemo i odgovor na pitanje kakva je solarna budućnost pred nama.
Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'
NAPUSTILA SHOW NAKON 12 TJEDANA

Najteža kandidatkinja osme sezone napustila show: 'Da sam nastavila vani, otišla bih u smrt'

Tonka je na posljednjem vaganju imala 179,3 kilograma, izgubila je 3,2 kilograma, što je 1,8% tjelesne mase.
Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'
STRADAO PRIJE 24 GODINE

Rođendan tragično preminulog Matije Ljubeka, legende našeg sporta: 'Ubojici neću oprostiti...'

Matija Ljubek u karijeri je osvojio više od 300 medalja. Iz Belišća otisnuo se u svijet i osvojio četiri olimpijske medalje. Bio je možda i najveći hrvatski sportaš svih vremena. Bio je naša olimpijska senzacija, stradao je od metka s 46 godina...