Eto, o tome ja govorim cijelo vrijeme. I ponovno pitam, pogotovo one likove iz zadnje rasprave koji pojma o nogometu nemaju, a daju si za pravo komentirati meni i štoviše, pljuvati me - da li zaista mislite da će Dinamo u zadnjem kolu protiv Cityja igrati u najjačem sastavu s obzirom na problem koji određeni broj igrača ima s kartonima? Pogotovo sada kada se zna koji sudac sudi? Većina je toliko uvjerena u taj bod protiv Cityja bez ikakve stanovite osnove. Da igra cijela druga momčad Cityja protiv prve momčadi Dinama, bila bi gotovo nemoguća misija (osim možda u slučaju nekog abnormalnog faktora kao recimo crvenog kartona za nekog od igrača Cityja rano u utakmici), a kamoli ako Dinamu otpadne par igrača za tu utakmicu. Treba biti realan. Najbolje bi bilo da remiziramo s Atalantom uz tobože što manje kartona i da pustimo Atalantu da obavi posao za nas u zadnjem kolu.
Dk
Deaktivirani korisnik
24.11.2019.
Odustani
Yep slazem se. Po meni X s Atalantom nam najbolje igra (naravno uz uvjet da City pobijedi Shakhtara)
DominikLivakovic1
24.11.2019.
Odustani
Problem je što svi očekuju neki slabašan City u zadnjem kolu (zbog utakmica koje slijede Cityju), a ne shvaćaju da su drugih 11 Cityja igrači poput Sanea, Berna
rda Silve i sl.
A što se tiče Dinama, ne možemo se pouzdati u Atalantu, samo u sebe. U obje utakmice igrati najbolje što možemo pa što bude bude. Samo da ne izgubimo i ja sam sretan čovjek.
Prikaži još ↓
Br
BrianThompson
24.11.2019.
Odustani
Pa ni meni nije jasno zašto svi misle da će Dinamo protiv druge ekipe Cityja imati zagarantiran bar bod, a neki govore i o sva tri. Guardiola sigurno neće doći
u Zagreb izgubiti, a vrlo vjerojatno će ići na pobjedu i sa drugom ekipom (ako uopće i bude kompletno druga ekipa). Ovo vezano uz Atalantu, ono što većina ne shvaća je da je Atalanta svojevrstan plan A. Ako mi dobijemo Atalantu, zatvaramo njima vrata prolazu u oba natjecanja, ali istovremeno sebi zatvaramo bilo kakvu mogućnost za taj plan A, a to je da Atalanta obavi posao za nas protiv Šahtara. Ako mi njih eliminiramo, oni će garant izgubiti protiv Šahtara jer neće imati za što igrati. Ako odigramo neriješeno i ostavimo ih u igri bar za EL, e onda to postaje plan A, a imamo i taj sumanuti plan B - naš remi ili pobjeda protiv Cityja u Zagrebu. Ako mi Atalantu eliminiramo, osuđujemo sebe na jedan jedini plan, a to je uzeti minimalno bod protiv Cityja što je suludo. Ukoliko City i Šahtar remiziraju koji slučajem, onda nam igra isključivo pobjeda protiv Cityja zbog čega je još suludije ograničavati se samo na taj jedan jedini plan.
Prikaži još ↓
DominikLivakovic1
24.11.2019.
Odustani
Slažem se u potpunosti. Ali i sam znaš da je teško igrati na X. U svakom trenutku može pasti gol.
E sad, Šahtar sigurno gubi protiv Cityja, zašto? City nakon Ša
htara ima Newcastle i Burnley, dvije osrednje ekipe koje mogu dobiti s pola gasa, sigurno će Guardiola ići na osiguravanje prolaza već protiv Šahtara.
Prije Dinama imaju United, nakon Dinama Arsenal, tako da čisto sumnjam da će nakon Uniteda, nakon što su osigurali prvo mjesto, ići na Dinamo s prvom ekipom. Nije Guardiola lud, Liverpool mu bježi već ogromnih 9 bodova. Očekujem osobno drugu ekipu. Problem je u tomu što je i ta druga ekipa možda i prejaka za Dinamo, dakako da se možemo potući, ali zamisli, njima je Gabigol rezervni napadač, Sane, Foden, Fernandinho rezervni veznjaci. To su igrači s kojima bi se i Liverpool mučio, kako neće Dinamo. Zato je nerealno očekivati pobjedu pa i bod.
Iskreno, u toj utakmici moramo ići na sve ili ništa pa makar i izgubili 12 razlike, nemamo zbilja što izgubiti.
Nadam se da na San Siru možemo odigrati X pa da se Atalanta bori za Europa Ligu.
Problem je, ako bi Atalanta odigrala X sa Šahtarom, mi bi opet ispali.
Puno kombinacija. Puno.. svačega.. Najbolje bi nam bilo dobiti obje pa smo sigurno prošli.
Prikaži još ↓
Br
BrianThompson
24.11.2019.
Odustani
Pa ni ne trebaju striktno igrati na neriješeno. Trebaju igrati na pobjedu dok ne zabiju 1 ili 2 čak i držati to do zadnjih 5 minuta i ako im ovi ne zabiju, pust
iti gol ili 2, ovisno koliko se vodi i isprovocirati taj neriješeni rezultat nakon vlastitog vodstva. To je, uvjetno rečeno, najjednostavniji način postizanja tog cilja. Da, puno je kombinacija i svakakve okolnosti igraju ulogu, ponajviše one neočekivane (tipa crveni karton u prvoj minuti), ali s tim se ne treba obazirati. Jedina stvar koju ja hoću ljudima predočiti (i zbog koje sam bio recimo popljuvan neki dan) je ta da je bolje imati plan A i plan B, nego samo jedan jedini plan u kojem ovisiš isključivo o sebi, a nemaš alata da bi taj plan sproveo u djelo. Ja ne vidim niti jedan logičan razlog zašto bi mi eliminirali Atalantu i time eliminirali sami sebi taj plan A u kojem bi njih ostavili u igri da se potrude možda pobijediti Šahtar, neovisno o tome koliko male šanse imaju. Možda Šahtar dobije taj spomenuti crveni u prvoj minuti i onda te šanse rastu eksponencijalno. Ako ih eliminiramo, onda se Atalanta okreće talijanskom prvenstvu u kojem odlično stoje i sigurno gube protiv Šahtara zadnju. Izgubili oni tu utakmicu 50:0 ili pobijedili 50:0, ispadaju, zato nema razloga da se muče nizašto i dovode se u potencijalni problem u prvenstvu također. Ali Bjelica će vjerojatno ići na pobjedu i nema mu se što prigovoriti. On je izgleda također uvjeren u taj bod protiv Cityja. Iz kojih razloga, ne znam, ali vidjet ćemo.
Prikaži još ↓
nt
neki tamo lik
24.11.2019.
Odustani
Joj daj ne drobi toliko, stvarno već pretjeruješ. Vezano za City, jedno je igrati utakmicu koja ti je potpuno nebitna a drugo kad moraš ići 100% na pobjedu. Igr
ali rezervni igrači ili ne, oni neće ići 100% jer zaboravljaš da su oni klub iz Premierlige koja se igra non stop, za Božić i skoro bez pauze a već sad imaju problema s ozljedama. Tako da da, ta utakmica im je nebitna, još računaj da je to sredinom 12. mjesec pa ako bude snijeg i loš teren Pep sigurno neće riskirati s najjačim adutima. Dinamo ima realne šanse dobiti obje utakmice
Prikaži još ↓
DominikLivakovic1
24.11.2019.
Odustani
@neki tamo lik, budi realan, bod protiv Cityja je ravan čudu. Pa ljudi igraju kao vanzemaljci. Naravno, lopta je okrugla, ali šanse su nam minimalne, makar oni
izbacili drugu momčad na teren. Brian dobro govori, u jednu ruku, dok u drugu ruku ne možemo ni od Atalante očekivati da sruši Šahtar, tu se i Šahtar nešto pita, i njima će ta utakmica biti na sve ili ništa, tako da..
Ja bih iskreno da idemo na sve ili ništa, samo da ne izgubimo na San Siru, pa onda spektakl na Maksimirskim tribinama, igrati Norwichevski protiv Cityja, pokušati izvući taj bod, srcem uz Atalantu i nek nam je Bog na pomoći :D
Samo da obje ne izgubimo.
Prikaži još ↓
nt
neki tamo lik
24.11.2019.
Odustani
Livakoviću, ja na tvom mjestu ne bih podcijenjivao Dinamo. S igračima poput Olma, Petkovića i Oršića mogu pobijediti svakog. To je top klasa igrača koja se niko
ga ne boji, tu je još i Ivanušec i solidna obrana plus El loco Bjelica tako da... Ja se tu baš ne bih kladio protiv Dinama bez obzira na protivnika, pogotovo na one koji nemaju imperativa
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .