Neostar navodi da se na njihovoj platformi prodaju vozila koja prolaze pregled u 60 točaka, a prodavatelj ne može dobiti novac dok se dodatnim pregledom ne potvrdi da je auto istom stanju kao i kod prvog pregleda
Kupac i prodavatelj nisu se ni vidjeli: Preko Neostara kupio 13 godina star rabljeni automobil
Neostar je objavio da je preko njihove platforme za prodaju rabljenih vozila od početka godine dogovoreno 515 prodajnih transakcija za vozila koja imaju jamstvo treće strane, odnosno Neostara, a nakon što su uveli i online kupovinu, prošlog tjedna tako su prodali i prvi automobil.
Kako navode, radi se o autu koji je star 13 godina, a cijeli proces realizirao se bez fizičkog povezivanja kupca i prodavatelja.
U Hrvatskoj je tržište rabljenih automobila čak pet puta veće od tržišta novih automobila, dok je u Europskoj uniji tržište rabljenih tri puta već, a iz Neostara navode da je visok broj pregleda njihove platforme u protekla dva mjeseca pokazao da je tržište rabljenih vozila u Hrvatskoj spremno za disrupciju kojom se uvode nova pravila u prodaju i kupovinu rabljenih automobila.
Na platformi korisnici mogu oglasiti prodaju vlastitog vozila, kupiti rabljeno vozilo ili dogovoriti servisnu uslugu. Sve tri usluge osmišljene su na način da korisnicima pruže maksimalnu transparentnost i sigurnost.
Svako vozilo na platformi Neostar inspektori pregledaju u 60 ključnih točaka, a sigurnost online prodajnog procesa razvili su do točke u kojoj prodavatelj ne može dobiti novac na račun dok Neostar.com dodatnim pregledom kod isporuke vozila ne verificira da je automobil u jednakom stanju kao i prilikom inicijalnog pregleda.
Na platformi je trenutno oglašeno 2200 vozila, od sportskih do malih gradskih automobila, a još 900 vozila čeka na provjeru Neoinspektora koji odlučuju hoće li automobil dobiti jamstvo i biti oglašen na platformi. Cilj platforme je korisniku ponuditi što veći izbor provjerenih rabljenih automobila, a svatko može svoj rabljeni automobil staviti na prodaju putem Neostar.com besplatno, uz uvjet da vozilo nije starije od 15 godina ili nije prešlo više od 250.000 kilometara.
Trend prelaska na online kanale prodaje sve je zastupljeniji u svijetu i u Hrvatskoj. U prošloj je godini online prodaja u Hrvatskoj narasla čak 15,5%. Sve je veći broj kupaca prešao na online kupovinu, a platforme poput Neostara mogu osigurati daljnji razvoj ovog modela kupovine uz sve njegove prednosti, kao što su brzina, jednostavnost, transparentnost i sigurnost. Daljnji razvoj online prodaje donijet će inovativne načine kupovanja, a činjenica da se nove platforme razvijaju s korisnikom u središtu znači da će od toga najviše profitirati sami kupci koji će kupovine moći obavljati bezbrižno s povjerenjem u proizvod koji kupuju, navode iz Neostara.