Postovanje svakome, svacijim ukusima i uspomenama ali cinjenice su sljedece. Yugo se, ako se ne varam proizvodio od 1979. do negdje 2005/6. U cjenovnom rangu sa Yugo-m tad su bile Skode, Renaulti 4 iz Novog Mesta, Warburgi, rumunjske kopije renaulta 12 imena Dacia, Lade 1200/1300.. Svi su bili manje kvarljiviji, manje podlozni koroziji, veci i prakticniji. Pogotovo R-4 i Skode Skoda mi je bilo najvise u familiji pa sa sigurnoscu mogu reci da su vec Skode 105 -120 -130 po gorenavedenom (manja kvarljivost i sklonost koroziji,,,,,,) od Yuga i Zastava bile bolje. Vec za Skodu Favorit Yugo, Z-101/128 i Florida su bile zvjezda padalica. Razlog zasto je Yuga is tojadina ipak bilo vise. Vjerojatno zato sto su se gorespomenuti auti (izuzetak Skoda Faforit koje su se bar u Hrvatskoj brzo isporucivale) jedino u Sloveniji isporucivali za do 2 mj nakon uplate. U ostatku ondasnje drzave pola godine pa na vise. Zastavini auti su se ipak cekali krace.
Dk
Deaktivirani korisnik
13.11.2018.
Odustani
Uplatili Stojadina, u roku godine dana nadoplatili dvaput razliku, nakon treceg poskupljenja (od auta ni a) prodali uplatnicu liku kojem smo skratili cekanje, i
kupili rabljenu skodu. Znaci, cekanje prek jedne godine.
Prikaži još ↓
B.L.Devín
13.11.2018.
Odustani
Mi (uza i sira familija) smo Lade uzimali u Sloveniji Auto-u na Celovskoj cesti a Skode i Varge u Volan Autu - Kersnikova ulica (centar) u Ljubljani. Isporuka
je samo za jednu Ladu karavanku bila 2 mj,, a drugo i prije. I cijena je uvijek bila takva kakva je na pocetku recena.
Prikaži još ↓
jo
jokoonoidsz
13.11.2018.
Odustani
Da a stari narucio-kupio novi stojadina i odmah na tehnickom neispravne kocnice ha ha, a to je cak bilo normalno , znam to jer je covjek na tehnickom rekao da
je normalno da svaki treci ima nedostatak ha ha , eto to su bile zastave
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .