Ma tko ga je to obozavao u jugoslaviji ?!
To sto ljudi nisu mogli kupiti nista drugo to je druga stvar .
Forrest Gump
13.11.2018.
Odustani
lažeš!!! citiram kolegu: "Lada standard, lada samara, zaporožac, moskvič, trabant, tristač, pezejac, opel ascona, opel manta, opel record, opel commodore, opel
senator, opel kadett, mini moris, citroen ami 8, citroen ds, nekoliko inačica peugeota, nekoliko inačica škode, renault 4, renault 8, renault 18, renault 30...... Nastavi niz ako želiš. Sve se to vozilo 70 tih i 80 tih godina od Vardara pa do Triglava."
Prikaži još ↓
Forrest Gump
13.11.2018.
Odustani
druga stvar obožavala ga je cijela Juga. A zašto? pa vrlo jednostavno, zato što si za kikiriki iliti točnije - 3500 eura (preračunali auto stručnjaci) dobio nov
i novcati auto!!! Misliš li da Hrvati nebi danas masovno obožavali bilo kakvo vozilo koje mogu dobit glajnc novo za 3500 eura??? osim toga ti auti se dan danas prodaju na njuškalu, što ti jasno govori o njihovoj izdržljivosti i nakon 30 godina starosti, a posebni kuriozitet je podatak da je u sigurnosnoj klasi na crash testovima pobjeđivao i slavnog "tenka" Saaba...
Prikaži još ↓
IDS=HDZ=SDP=HSS=HNS=MOST=ZZ
13.11.2018.
Odustani
ne pricaj gluposti. ezo po vama jugo nostalgicarima je najbolji auto ikada proizveden, a svugdje je popljuvan. jedino dobro je pjesma yugo 45 i tu staje sve.
la
laptopxp
13.11.2018.
Odustani
forrest gump...prosječan građanin SFRJ osamdesetih je mogao kupiti (govorim o novim automobilima) jugo, fiću, stojadina, 125 p, reno 4...za ladu, golfa, reno 1
8, reno 5, citroen gs, bx , trebala je dobra veza (a bili su i puno skuplji od oni prvo nabrojenih), a za pežoe, opele, fordovei ostale, trebao je pozamašan devizni račun plus davanja u dinarima koja su nerijetko prelazila 100% neto vrijednosti auta. Istočno evropski moskvići, vartburzi i škode su se isto dosta čekali i kupovali s dobrom vezom, jer su bili cijenovno povoljniji od zastavinih (zbog obračuna u" klirinškim" dolarima). Imam 58 godina, prvi auto sam kupio 1979. godine, tak da dobro znam o čemu govorim. Tako da je munjeigromovi u pravu...prosječan građanin nije imao baš neki izbor...
Prikaži još ↓
M1
Munjeigromovi_1
13.11.2018.
Odustani
Forest gump ta auta je kupovala radnicka klasa koja nije mogla ni sanjati nista kvalitetnije . A sto se izdrzljivosti i kvalitete tice molim te ne pricaj glupos
ti , pa ni jedan yugo ni zastava nije presao 100 000 bez bar jedne generalke .
Prikaži još ↓
Forrest Gump
13.11.2018.
Odustani
pa reci ti meni kao šljaker u uljaniku, jel ti bolje vozat se onda u svom autu do posla ili u radničkom busu? jel vi shvaćate da je taj auto bio 3500eura NOVI?!
? daj mi nađi nešto u tom rangu danas... naravno da je bio popularan, jednostavno zato jer je bio svima dostupan!
Prikaži još ↓
la
laptopxp
13.11.2018.
Odustani
3500 eura , odnosno 7000 njemačkih maraka prije više od 30 godina i danas nisu isti novci....ne možeš gledati cifru samo nominalno, nego kaj se za tu lovu tada
moglo kupiti, kolike su bile plaće itd...jugo nikad nije bio jeftin auto, ali je bio u odnosu na zapadne auto neuporedivo pristupačniji, a uz to se povremeno prodavao i na kredit dok su se za zapadne uvozne aute morale iskeširati devize i još preko 100% davanja (carina i porezi). danas je prosječna neto plaća u hr oko 6000 kn, dacia sandero i logan s osnovnim paketom opreme se mogu kupiti (novi) za 70.000 kn. znači za nešto manje od 12 prosječnih plaća. e sad bi trebalo naći podatak kolika je u jugi bila prosječna netpo plaća npr. 1985 i koliko je plaća trebalo da se kupi npovi jugo 45.....a uspoređivatoi jugo iz 85. i novi sandero je bez veze...dovoljno je reći da sandero ima garanciju 5 godina ili 100.000 km, o opremi i te najosonovnije verzije u usporedbi s jugom da ne govorim...tak da kad sve zbrojiš nije jugo bio ništa povoljniji od današnjih jeftinih auta, ali bitna razlika je bila u tome kaj je jugo bio dostupan, kao i npr. 101 ili reno 4.....većinu ostalih radnička klasa je mogla samo sanjati...
Prikaži još ↓
M1
Munjeigromovi_1
13.11.2018.
Odustani
On je trebao biti jos jeftiniji ali ljudi u jugoslaviji su placali sve one yugice koji su isli van . U americi ti je yugo bio gratis ako si kupio neki luksuznij
i auto zajedno sa servisom za par godina .
Prikaži još ↓
mi
miko2312
15.11.2018.
Odustani
Smatrali vi taj auto kantom ili limuzinom, jedno je sigurno, onda smo imali nas auto iz nase drzave, a danas nemamo nista, i poljoprivreda ode u ku**c, a i turi
zam ce cim teroristi zapucaju po turistima.
Prikaži još ↓
Forrest Gump
15.11.2018.
Odustani
nedavni novinski naslov - "Kupovna moć nam je za čak 27% manja nego 1978. godine"... eto ti odgovora o prosječnim plaćama! i naravno da ne možeš uspoređivat kru
ške i jabuke i uspređivat tehnološki napredak Sandera iz 2018. s Yugom iz 1985, nego možeš usporedit rumunjsku Daciu iz '85. s Yugom '85... današnji Yugo bi definitivno bio updateirani auto, sa svim tehnološkim trendovima kao i ostala vozila... te usporedbe koje ti izvlačiš iz konteksta, su mi ravne onim trolovima koji viču kak smo mi u Jugi imali crno bijele televizore 70-tih, a u modernoj Hrvatskoj imamo tanke LED TV za prste polizat... SVI su imali crno bijele televizore 70-tih, to nije stvar Juge to je stvar stupnja tehnološkog razvoja! Jednaka je stvar s autima... imaš recimo na internetu dostupan relevantan podatak usporedivosti, kako je Yugo pobjeđivao ondašnjeg Saaba na crash testovima ko od šale, a Saab je pojam tenkovske neuništivosti! Treća stvar zaboravljate da je Yugo bio nacionalni proizvod, da smo u sloveniji sklapali renaulte, a u bosni golfove... zaboravljate da smo imali cijeli niz elektroničkih brandova Riz, Gorenje, Čajevec, EI, Končar... koji bi danas sklapali LED televizore, tablete i smartphone i zapošljavali milijune mladih, a ne ih radi gospodarske besperspektive tjerali u Irsku, Skandinaviju, Njemačku...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .