Fiat 126 -da, ali od kad je to "Zastava 126" ? Taj autić je izrađivan u tvornici FSM u Poljskoj a ne u Zastavi !
gp
gp1862
30.12.2015.
Odustani
Sklapala se Pegla i u Zastavi. Znam da su se sklapale i Samare, a mislim i još par modela. Da li se ta Pegla sklopljena u Zastavi zvala F126 ili Zastava 126 ne
znam, ali na svoje oči sam vidio papire i od Pegle i Samare u kojima je pisalo: proizvođač Zastava Yugoslavija. Možda zvuči nevjerojatno ali u prostoru gdje je danas murija u Heinzelovoj jedno vrijeme su se sklapali i Fiati.
Prikaži još ↓
pl
plutarh
30.12.2015.
Odustani
ne GP, ni peglice ni samare ni PZ ni P 125, nisu se proizvodili u zastavi.....peglicama su možda samo pumpali gume u Jugi, sve ostalo je proizvedeno u Poljskoj
(osim možda tek kojeg talijanskog , njemačkog ili zastavinog dijela ) , ....samare su isto tako izrađivane samo u Togliatiu u SSSR-u ,....125 P se proizvodio samo u Poljskoj (FSO ) uz tek možda neki dio koji se proizvodio negdje drugdje, a samo 125 PZ je bio koprodukcija FSO i Zastave (po talijanskoj licenci) pa se zato zove PZ, i u toj olupini od auta, su nešto ravnomjernije bili zastupljeni dijelovi i iz Poljske i iz Juge. A kaj se tiče FIAT-a 132, koji se "proizvodio" u Heinzlovoj u Zagrebu,...radi se zapravo o najobičnijem grubom slaganju gotovih sklopova, a nisam siguran čak niti da su ih ovdje farbali. Ta navodna proizvodnja ili koprodukcija, je zapravo služila samo zato da se zaobiđu propisi i da bez nekih pretjeranih uvoznih davanja , uglavnom firme, mogu dobiti neki luksuzniji zapadni auto za niži rukovodeći kadar ili direktore manjih firmi.
Prikaži još ↓
pl
plutarh
30.12.2015.
Odustani
slična situacija oko "proizvodnje" automobila u Jugi, bila je i "proizvodnja" Peugeota u Prištini, i Opela u Kikindi , koji su se samo grubo slagali (isto kao i
FIAT 132 u Zagrebu) a zapravo su gotovi sklopovi dijelova stizali u ovdašnje "tvornice" i samo šerafani ! Za sve te aute, naravno, pisalo je da su proizvedeni u Jugi, što naravno nema veze s istinom , nego s izigravanjem propisa ! Osim zastave koja je sa sklapanja gotovih dijelova, prešla na licencnu proizvodnju i kasnije i donekle vlastiti razvoj, takva je situacija bila i u IMV -u , Cimosu (Slovenija) i TAS -u (Bosna ) . koji su stvarno proizvodili licencne automobile. U motociklističkom i gospodarskom programu, bilo je i više takvih slučajeva - TMZagreb, Tomos Koper, PRETISarajevo, ROG Ljubljana i Partizan Subotica, koji su proizvodili mopede i motocikle , te FAPriboj, TAMaribor, TAZagreb, i Torpedo Rijeka
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .