Još se pitam koliko smo mi zatupljivani generacija šezdesetih prošlog stoljeća ,tko je nama sve bio moralna ličnost .junak i uzor ...
ćufta
14.3.2020.
Odustani
Isto se tako zatupljuje današnja javnost koja će se to isto pitati 40 g poslije.
ti
trenutak istine
15.3.2020.
Odustani
da.najlakše je stvari staviti u paralelu
ćufta
16.3.2020.
Odustani
A u čemu je razlika?
ti
trenutak istine
16.3.2020.
Odustani
u mnogo čemu .prva razlika je u tome što vi danas možete reći da vas zatupljuju ,a u mom vremenu o tome ne bi ste smjeli ni pisnuti
ćufta
16.3.2020.
Odustani
E,sad je diskutabilno u prvom redu koje je "čije vrijeme" ovako tu na portalu pišući jer jedni druge baš i ne znamo pa... Moja deviza je -ne sudi druge površno
i prema svom primjeru.Nikad ne znaš što je taj drugi prošao u svom životu do sad niti kakve dobre i pozitivne stvari a i one druge nosi sa sobom.Kakvo iskustvo,znanje i ostalo.Ako hoćemo,i one druge stvari koje karakteriziramo kao negativne. Zar "vi" danas ne možete reći da vas zatupljuju kad već "mi" to smijemo? Mada ja smatram da nema "mi i vi".Barem ne bi trebalo biti.Ili kako to da na prvu ja nisam "vi" nego tamo "neki drugi" tj. "oni"? Po čemu? Hipotetsko pitanje: ako pas koji je na lancu odjednom smije lajati jel od tog trenutka više ne predstavlja problem činjenica da je i dalje svezan?
Prikaži još ↓
ti
trenutak istine
17.3.2020.
Odustani
Znate ,ne bolje znaš .jer vidim da sam ovakvim obraćanjem napravila zabunu .svi smo zajedno .ne kritiziram ovim niti ono niti ovo vrijeme .samo me malo boli još
uvijek .kad se sjetim sebe kao male djevojčice koja je klicala ubojicama svojih stričeva i bila sigurna da kliče herojima .Heroji ne postoje i nikad i nisu .oni su samo proizvod povijesnog trenutka ..Time što pas smije lajati .a i dalje je na lancu .ne mijenja se mnogo .skoro pa ništa ,osim što si može makar malo olakšati .Drugo ,ne želim i ne volim idealizirati vrijeme koje ni po čemu nije bilo idealno .daleko od toga .pitam se katkad kako su ljudi imali tako kratko pamćenje .pa su zaboravili zajmove za zapošljavanje ,tri plaće ili i više bačene u vjetar .ne nisam mislila na vas kao neku grupu ,nego sam ti se obratila sa vi ...ovo je tema bez kraja i konca ,a znam iz iskustva da ne vodi ničemu raspravljati o tome ...
Prikaži još ↓
ćufta
17.3.2020.
Odustani
Ma ok je ;) .Htio sam samo istaknuti ono što i samo pišeš: u "ono vrijeme" si mislila da je "to ono pravo". Tako i sad ljudi "u ovo vrijeme" misle da je baš ov
o "ono pravo". Kad se s odmakom vremena osvijeste komentirat će slične stvari na sličan način o današnjici kao i to o prošlome. Ja bih eto,istaknuo par stvari o kojima će se govoriti za ne znam koliko desetljeća također kao režimskom užasu u kojem živimo: deložacija iz vlastitog doma zbog početnog duga u visini 30% mjesečne plače,podvaljeni krediti u francima zbog kojih ljudi počinjavaju samoubojstva naočigled vladajućih,hanžekovičeve ovrhe koje potraju godinama,blokade računa zbog sitnica,obespravljeno ostajanje bez posla,propadanje firmi,rasprodaja svega što vrijedi strancima,masovni egzodus naroda zbog kriminala,nepotizma pa tek onda ekonomskih razloga,slavljenje najvećih lopova današnjice kao uzora modernog hrvatskog društva,klicanje "poduzetnicima" koje se prezentira kao uzore uspješnosti a na zapešćima im satovi koji su proistekli iz vrijednosti nečijeg "legalno" oduzetog stana ili druge imovine.... Država blagoslivlja prevaranta u četrdesetim godinama života i isplačuje mu braniteljsku mirovinu koju troši ispijajući hektolitre piva na terasi kafića.A svi znaju da ju je stekao pijan igrajući nogomet a ja ga moram gledati kako mi se u lice cererka dok idem s posla mrtav umoran. On nije možda ubio ničijeg strica ali ubija sve nas i buduće naraštaje gazeći moral koji je još preostao negdje. I tako....
Prikaži još ↓
ćufta
17.3.2020.
Odustani
Eto o tome će možda jednom netko danas zadivljen sadašnjošću promišljati na potpuno drugačiji način i reći da mu nije jasno kako je mogao biti toliko uvjeren da
je danas sve puno bolje nego prije. Ja tvrdim da je isto samo drugačije zapakirano. P.S. Ako se nekome obraćamo osobno iz poštovanja,kad mu pišemo onda to činimo upotrebom velikog početnog slova, dakle: Vi,Vama,Vas,Vašem....kad su te riječi napisane malim početnim slovom one se odnose na skupinu ljudi,dakle određenu grupu pa ih tako trebamo i razumijevati dok čitamo tekst. ;)
Prikaži još ↓
ti
trenutak istine
17.3.2020.
Odustani
Ne ,niste u pravu ,u tekstu nije nužno pisati zamjenicu vi velikim slovom u tekstu ,to se može naglasiti i ne mora .Ja poštujem vas jer vidim da ste pismeni i z
nate o čemu govorite .Ne ja nisam zadivljena sadašnjošću ,naprotiv ,ogorčena sam .kao i mladi koje slušam ,nitko ne vjeruje u budućnost ,niti u sadašnjosti nalazi razloga za divljenje i ostanak .U mom djetinjstvu ,zanesena idealima ja sam vjerovala i voljela zemlju u kojoj sam rasla ,moji stariji su znali da sam u zabludi .ali su mi to zatajili ,znajući da nije baš pametno biti glasan i jasan .a onda sam se gadno razočarala kasnih osamdesetih ,vidjevši da su sjajne kule koje nam je nudila budućnost bile Potemkinova sela.
Prikaži još ↓
ćufta
17.3.2020.
Odustani
Ma život je uvijek bio grbav za "malog čovijeka".Od pamtivjeka. I zato treba biti dovoljno prizeman da možeš u svakoj nevolji i jadu pronaći iskru ljepote i neč
eg dobrog,zrno radosti.Nezasitnima to teško polazi za rukom i otud nezadovoljstvo.Kratko smo tu gdje jesmo.Što se tiče "mudrovanja" s pravopisom,u biti sporedna je to stvar ako se razumijemo. Inače,na portalu "Hrvatski pravopis" lijepo nam je sve objašnjeno Pa ako Vas ta tema tjera na znatiželju zavirite. Izgleda da ovdje nije dozvoljeno postavljanje linkova jer ne prolazi objava komentara.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .