Obavijesti

News

Komentari 3

Krenula je velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta naziva- Trust me I've been there

Krenula je  velika kampanja hrvatskog turizma na 12 tržišta naziva- Trust me I've been there

Trust me I've been there - naziv je nove velike promotivno-turističke kampanje koju je na 12 stranih tržišta pokrenula HTZ s ciljem pozivanja turista da provedu odmor u Hrvatskoj i njezinog daljnjeg pozicioniranja

Kampanja "Trust me I’ve been there" (Vjeruj mi, bio/bila sam tamo) provodit će se do kraja srpnja u Njemačkoj, Sloveniji, Austriji, Italiji, Poljskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Češkoj, Mađarskoj, Francuskoj, Nizozemskoj, Slovačkoj i Rusiji. Kampanja će se provoditi kroz aktivnosti na društvenim mrežama (Facebook, Instagram i YouTube), putem najgledanijih TV kanala, najčitanijih portala i tiskovina na svakom pojedinom tržištu te vanjskim oglašavanjem na billboardima, digitalnim panelima i javnom prijevozu, navodi se u priopćenju HTZ-a.

"Ova se kampanja razlikuje od svih dosadašnjih jer je personalizirana i prilagođena preferencijama svakog pojedinog tržišta i s tim smo ciljem i kreirali posebne poruke za svako tržište. Glavni akteri kampanje su zadovoljni gosti koji svoje sugrađane pozivaju na dolazak u Hrvatsku i iz prve ruke dijele informacije o Hrvatskoj kao idealnoj i sigurnoj destinaciji za ljetni odmor", poručio je direktor HTZ-a Kristjan Staničić.

Ministrica Brnjac o nadolazećoj turističkoj sezoni: 'Vjerujem da će biti bolja od prošlogodišnje'
Ministrica Brnjac o nadolazećoj turističkoj sezoni: 'Vjerujem da će biti bolja od prošlogodišnje'

Osim ljepota zemlje, turističke ponude i iskustava turista 'iz prve ruke', kroz kampanju će se nastaviti i komunicirati sigurnosna oznaka "Safe stay in Croatia", koja u aktualnoj situaciji pruža dodatni osjećaj sigurnosti destinacije.

Za promociju ju je snimljeno i 12 promotivnih video spotova za svako pojedino tržište u trajanju od 15 i 30 sekundi, koji će se koristiti za oglašavanje na online kanalima. 

Turistički proizvodi i destinacije u kampanji posebno su prilagođeni svakom pojedinom tržištu, odnosno radi se o omiljenim destinacijama i atraktivnim turističkim proizvodima kao što su sunce i more, eno-gastronomija, nautika, priroda, aktivni turizam, kampiranje te kulturna ponuda.

Za tržište Njemčake tako su primjerice kreirane poruke povezane uz sunce i more, eno-gastronomiju te Istru i Kvarner kao omiljene destinacije Nijemaca, za tržište Poljske pripremljeni su vizuali koji se odnose na Dalmaciju, odnosno Makarsku rivijeru, Francuze se poziva kulturnom ponudom, a Britance Dubrovnikom, Splitom, Hvarom itd.

U povodu kampanje ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac poručuje da je Hrvatska u potpunosti spremna za početak turističkih kretanja.

"Putem ove kampanje turistima ćemo prezentirati njihove omiljene destinacije i turističke proizvode, a specijalizirana je za svako pojedino tržište. To je nastavak aktivnosti kojima Hrvatsku pozicioniramo kao atraktivnu, sigurnu i kvalitetno pripremljenu turističku destinaciju. Intenzivno radimo kako bismo osigurali optimalne sigurnosne i zdravstvene uvjete za turiste, sugrađane i sve dionike u lancu putovanja", naglasila je ministrica turizma, koja je i predsjednica HTZ-a.

Udovičić: 1. lipnja će sve biti spremno da prvi gosti uđu u Hrvatsku s covid putovnicama
Udovičić: 1. lipnja će sve biti spremno da prvi gosti uđu u Hrvatsku s covid putovnicama

Poručuje i kako se intenzivirao proces cijepljenja turističkih djelatnika, granice za strane turiste su otvorene, a projekt "Safe stay in Croatia" svakim danom ima sve više korisnika te sigurnosne oznake i protokola.

"Definirali smo više od 300 punktova za testiranje turista u turističkim središtima, sufinanciramo cijenu antigenskih testova za turiste, a imat ćemo i posebne epidemiološke podatke za otoke. Sezonu dočekujemo spremni, a dodatni optimizam pruža poboljšanje epidemiološke situacije za koju znamo da je ključna za interes gostiju", zaključila je Brnjac.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 3
Užas kod Međugorja: Poginula dva maloljetna brata, bili su na traktoru koji se prevrnuo
DJED VOZIO TRAKTOR

Užas kod Međugorja: Poginula dva maloljetna brata, bili su na traktoru koji se prevrnuo

Braća su poginula nakon prevrtanja traktora u brdu, kojim je upravljao njihov djed
VIDEO Pada gusti snijeg diljem zemlje: Očekuje se i preko 30 cm novoga, upalio se i alarm
PAHULJE I U ZAGREBU

VIDEO Pada gusti snijeg diljem zemlje: Očekuje se i preko 30 cm novoga, upalio se i alarm

Očekuje se stvaranje snježnog pokrivača na kopnu, posebno u gorskim predjelima, gdje bi moglo pasti i preko 30 centimetara novog snijega.