Sve češće modni dizajneri reklamiraju vlastite kreacije, a jedan od njih je i glavni autor slavne francuske kuće, koji je za potrebe vizuala odjenuo komplet u stilu logomanije
LICE KAMPANJE
Kreativni direktor Balmaina, Olivier Rousteing, postao model
Olivier Rousteing osim što je stao pred kamere, osobno je snimio nekoliko ključnih fotografija, a set je bio pred publikom, u izlogu dućana.
Snimanje je privuklo mnogo znatiželjnika, a show koji je dizajner pripremio u skladu je s radom za kuću Balmain, jer Rousteing uvijek cilja na vidljivost i atraktivnost prezentacije i kreacija.
Nova kolekcija bazira se na crno-bijelom motivu i kreacijama s kapuljačama te jaknama koje su inspirirane outdoor odjećom.
Balmain predstavlja logomaniju u punom sjaju, obožavatelji brenda mogu se odjenuti u logo doslovno od glave do pete.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku