donekle je razumljivo da cesta prati konfiguraciju terena. medutim interesiralo me je zasto je npr cesta kroz ravnicu prema Madarskoj jednako vijugava. dobio sam objasnjenje da je to "takticka" odluka. radena je u vrijeme inforbiroa i vijugava je kako bi se (navodno) lakse gadali ruski tenkovi (ocekivala se je ruska invazija na bivsu jugu). neznam dali je stvarno bilo tako ali dobiosam takav odgovor
li
liliZG2.0
25.11.2023.
Odustani
ja sam uvijek mislila da te vijugave rade kak ljudi ne bi zaspali na ravnoj cesti.
crazy mind
25.11.2023.
Odustani
obicno taj problem imaju autoceste, duge relacije i umor. lokalne ceste uglavnom ga nemaju. ona koju sam opisao je u ravnici, zanci kod planiranja rute mogli su
povuci gotovo idealnu ravninu. u pojedinim zavojima ostavljene su bile manje sumice kao zaklon za topnicke polozaje.
Prikaži još ↓
crazy mind
25.11.2023.
Odustani
za vrijeme juge su kod konstrukcije mostova rijec imali i "strucnjaci" jna. svi tada nacinjeni mostovi imali su konstrukcijski predvidene "komore" koje su u slu
caju rata punili eksplozivom kao bi mogli dici mostove u zrak. sjecam se da je jna pred sam rat vjezbala na jednom zagrebackom mostu. ostavili su nam skolska punjenja za uspomenu
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .