pratim ovo ovih dana i ovo zbilja čovjeku vrijeđa inteligenciju,pa do kad? do kad ćemo mi dopuštat više da nas se omalovažava i ispričavat zbog te NDH u kojoj je bilo zločina,daleko od toga al nije baš ni sve crno bjelo tj.kako ovi ljevičari,komunisti i šta ja znam tko sve nam pokušava nametnut...mislim da bi Država zbilja jače trebala reagirat na ovakve protivnike koji su uvijek bili protivnici neovisne,samostalne,demokratske RH i u kojoj baš oni danas uživaju sve privilegije usuđuju se djelit moralne prodike...to si ni jedna država na svjetu koja drži do sebe ne dopušta...kolik su ljudi pobili ameri,englezi,francuzi kroz povjest pa se nikad nisu ispričavali,pogotovo ameri...a kad smo kod Jasenovca,pa Jasenovac je do 45 bio ustaški logor,a od 45 do 51 Komunistički,znači 6 godina su njega komunisti držali i mi smo dopustili da se samo priča o ustškom logoru,mislim zločine treba osudit daleko od toga,al treba istinu reć,ništa više...priču o Jasenovcu je pričala komubnistička jugoslavija,dokumentacije o komunističkom logoru jasenovac je u Beogradu,zna se da su ljudi ubijani i to se pripisivalo ustašama,pa istraživanja su nekoliko puta zaustavljanja o žrtvama i to sve od komunističke partije i kad sve to znam,nama se uporno prebacuje ta žrtva jasenovca,NDH i kao da smo mi neki genocidan narod....e pa ne bu išlo!!!!!!!
alegreto
15.4.2016.
Odustani
Prestani opravdavati ustaški genocid tim nepostojećim partizanskim logorom. I kakve veze imaju postratna događanja sa događanjima u WW2?? Ustaški su zločini man
ji ako su i komunisti ubijali?? Postratna ideološka revolucija nema ništa s antifašističkim karakterom partizanske borbe od 41 do 45. Osim toga, ne znam zašto se uopće smatraš odgovornim za ustaške zločine, dovoljno je da ih osudiš, a ako ne znaš što se u Jasenovcu događalo imaš knjigu Ilije Jakovljevića, hss-ovca koji je proveo tamo 400 dana i napisao knjigu Konclogor na Savi, pročitaj i spoznat ćeš ustaški režim u svoj njegovoj zločinačkoj 'raskoši'.
Prikaži još ↓
optimusp300
15.4.2016.
Odustani
ne,apsolutno ne opravdavam,problem je u takvim poput tebe,najveći desničari će reć da je se dogodio zločin i to uopće nije sporno,al je sporno što vi revitalizi
rate komunističke zločine,e to je sporno i ti sam sad negiraš partizanski logor,eto što da ti čovjek onda kaže...a istina kaže da je logor bio partizanski 6 god i partizani su tamo radili zločine i nije mi jasno zašto to ne priznate?????...joj e nemoj mi se samo na literaturu vadit molim te,toliko toga ima napisanog da mi i dan danas ne znamo br.žrtava i td..i td... ni blizu...eto koliko je taj jasenovac jasan danas...da su rađeni zločini jesu,ko u svakom ratu to uopće ne sumnjam...al da su u toj masi bili e u to ne vjerujem.čak više vjerujem da su partizani tamo pogubili više hrvata nego ustaše,a to porkjepljujem s tri teze...1.voljeni vam tito nikad nije otišao u jasenovac..2.priču o jasenovcu je pričala pobjednička strana a to je bila komunistička,partizanska jugoslavija i 3.kad kod je se pokušalo istražit te zločine bivaju zaustavljeni od strane ljevičara...to su tri činjenice koje meni govore da je priča o jasenovcu jako mutna...eto toliko...zločine osuđujem tko god ih napravio,al sam isto tako za istinu!
Prikaži još ↓
alegreto
15.4.2016.
Odustani
Odvratan komentar, pun neznanja, konstrukcija i laži. Ukratko, Hrvatsku treba deustašizirati pod hitno, isto kao što se Njemačka denacificirala. Zna se tko je b
io na pravoj, tko na krivoj strani u WW2, zna se tko je bio nacist i njegov kolaboracionist, a tko se protiv tog zla borio, to je danas u čitavom civiliziranom svijetu neupitno, osim kod nas. Kad bi neki Nijemac relativizirao naci režim i konc logore Dresdenom ili stradanjima SSovaca '45. ili osvajanjem Berlina od strane Crvene armije, taj tren bi bio sankcioniran. A kod nas ne da se pišu budalaštine po portalima, nego i vodeći političari vode kampanju revizije povijesti i WW2. Ali što očekivati u društvu koje nema osnovnog pojma ni o ustašama, ni o Jasenovcu, ni o nacizmu ni o antifašizmu, gdje ste o tome učili i od koga, ovo društvo, što se tiče WW2, počiva na potpuno krivim i anticivilizacijskim vrijednostima. Strava.
Prikaži još ↓
ak47
16.4.2016.
Odustani
Evo pitanja za obojicu: Znate li gdje se nalaze posmrtni ostaci navodnih žrtava u Jasenovcu? Konkretno, znate li lokaciju? "Alegreto" je u pravu, društvo nema p
ojma o Ustašama.
Prikaži još ↓
alegreto
16.4.2016.
Odustani
Veliki broj žrtava bačen je u Savu, dio je spaljivan u tzv Pičilijevim pećima, ostali su zakopavani u masovne grobnice na ogromnom području jasenovačkog komple
ksa logora (Jasenovac je činilo ukupno 8 podlogora: Bročice, Krapje, Ciglana, Kožara, Ciganski, Mlaka, Stara Gradiška i Donja Gradina s bosanske strane) koji je zauzimao oko 240 kvadratnih kilometara, zbog veličine su ga zvali balkanski Aušvic. Logor je osiguravalo 1500 ustaša, po riječima zatočenika Ilije Jakovljevića čiju knjigu upravo čitam, sve redom sljam od ljudi i okorjele ubojice. Neke ustaše koji nisu mogli podnijeti onaj užas, bili su ili sami ubijani ili otpravljivani na front, neki su s punim koferima zlata otetog od logoraša išli u Zagreb na više položaje kao provjereni kadar. Upravo čitam kako su u Staroj Gradišci ubili Mihovila Pavleka Miškinu, čestitog hss-ovca, seljaka i književnika iz Podravine koji je ustaše prezirao iz dna duše, radije je izabrao smrt nego suradnju s ološem koji se kakti borio za Hrvatsku. Bio je u pravu Samuel Johnson koji je još u 18. st rekao da je domoljublje zadnje utočište svih hulja. Takvi će, u ime domoljublja, radije ubijati 'neprijateljsku' djecu nego proizvoditi hranu, odjeću ili obuću za svoj narod. I onda takve hulje danas netko brani i veliča, nije ni čudo da nam Bog ne da napredak ni blagostanje.
Prikaži još ↓
ak47
16.4.2016.
Odustani
U to vrijeme se odvijao jako živ riječni promet a i Sava teče prema Beogradu i nitko nije snimio te žrtve? Pičilijeve peći? To čak nisam čuo ni od komunista a d
oista imaju bujnu maštu. Grobnice - gdje su, nitko ih ne može pronaći, zašto nisu obilježene, zašto nisu ekshumirane? Zar ubijeni četnici i partizani nisu zaslužili dostojanstven pokop? Nije ti čudno da nijedan partizan ili četnik nije poginuo u borbi ili prilikom pljačke seljaka? Šokiran si čitajući komunističke propagandne pamflete? Ustvari, svijet je jednobojan i sve ono što se ne uklapa u tvoje teze jednostavno odbacuješ, zar ne? I smatraš da si na putu istine??? Hmm....!? Kakve veze ima Bog s ičim, pa komunisti su ateisti? Liberalima je domoljublje smrtni grijeh i ti se onda čudiš ovakvoj Johnsonovoj tezi?
Prikaži još ↓
alegreto
17.4.2016.
Odustani
Žrtve koje su plutale Savom prema Beogradu su snimljene. Ako želiš raspravljati o ovoj temi moraš se i makar malo informirati, a ne čitati pamflete Glasa koncil
a i gledati Sedlarove konstrukcije. Da skratim, svim revizionistima preporučam kao dokaz samo jedan neupitni fakt, a to su popisi stanovništva. Time su se bavili Žerjavić i Kočović, tamo ti sve piše. Neka mi revizionisti objasne gdje su nestali ti ljudi i tko je kriv za to.
Prikaži još ↓
ak47
17.4.2016.
Odustani
Dakle, tebi je neupitno da su te osobe koje su plutale Savom ubijene u Jasenovcu, nema nikakve šanse da su ubijene u borbama? Da, želim raspravljati, želiš li v
idjeti kako izgleda stvarna a ne izmišljena masovna grobnica? ... Da, pogledaj popise stanovništva prije i poslije ww2 pa mi reci kako je moguće da ne nedostaju stotine tisuća ljudi?
Prikaži još ↓
alegreto
18.4.2016.
Odustani
Ja sam popise proučio, ti očigledno nisi. I radije ću vjerovati preživjelima i očevicima, a pročitao sam na desetine knjiga svjedočanstava i o WW2 i o Jasenovcu
, nego revizionistima i lažovima koji su, oni ili njihovi preci, za vrijeme WW2 bili na strani koljača ili odmarali pod kruškom pošto nisu bili ni Židovi, ni Srbi, ni Romi, ni antifašisti.
Prikaži još ↓
ak47
18.4.2016.
Odustani
Ne, ne, ne... slobodno ti vjeruj u što hoćeš, to me ni najmanje ne smeta. Neko vjeruje u Boga neko u NLO a neko u Broza, svako po svojoj volji. Nije mi namjera
bila dovesti u pitanje tvoje vjerovanje nego sam te zamjenio sa nekim koga bi zanimale činjenice. Lp
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .