Za klijente se mijenja to što će priliskom ulaska u salon morati prijeći preko otirača koji je namočen sa dezinfekcijskim sredstvom, a kad se uđe u salon moraju se dezinficirati ruke
Otvoreni saloni: 'Velika nam je gužva, svi moraju ostaviti broj'
Kozmetički saloni također su počeli s radom nakon popuštanja mjera, a mi smo posjetili jedan u Zagrebu koji kao i ostali radi pod posebnim mjerama.
POGLEDAJTE VIDEO: Kozmetičarka objašnjava nova pravila
UŽIVO: Otvoreni zagrebački saloni: 'Velika je gužva no držimo se svih mjera'UŽIVO: Otvoreni zagrebački saloni: 'Velika je gužva no držimo se svih mjera' Reporterka: Ema Krstić
Posted by 24sata on Monday, May 4, 2020
- Kozmetički saloni su i dosad držali visoki standard higijene, tako da se kod nas minimalno promijenilo otkad smo zadnji put radili prije mjesec i pol dana. Mi smo i dosad bili obveznici zbrinjavanja infektivnog otpada, imamo sterilizatore i od prije u našim salonima, tako da je taj standard vrijedio i dosad. Ono što se promijenilo je nošenje maski koje moramo nositi cijelo vrijeme dok smo u kontaktu s klijentom. Upravo nam fali taj kontakt kod klijenata, da možemo vidjeti osmijeh, osjećaj dobrodošlice kad klijentu pružite ruku - kaže nam Antonija Tretinjak, vlasnica salona Deluxe.
Dodaje da se za klijente mijenja to što će priliskom ulaska u salon morati prijeći preko otirača koji je namočen sa dezinfekcijskim sredstvom, kad se uđe u salon moraju se dezinficirati ruke i onda se kreće s tretmanom.
Što je s vizirima, puno se pričalo o tome?
Nije obavezan, nije obavezna ni pregrada kod stola za manikuru ni kod pulta za naplatu. To je ostavljeno samo kao preporuka, ista stvar je i s vizirima. Prilikom svih tretmana gdje se može imati maska nema potrebe za nekom dodatnom zaštitom. Eventualno prilikom tretmana u kojima ni mi ni korisnik ne možemo imati maske se preporuča nošenje vizira.
Moraju li korisnici ostaviti kontakt, hoćete li ih primiti ako vam ga ne ostave?
Klijent koji ne želi dati kontakt, ime i prezime i broj telefona ne može dobiti tretman. Ali, nama ni to nije nešto novo, jer su nam klijenti i dosad ostavljali kontakte kad su se naručivali za slučaj promjena. Ovo je sad zamišljeno za slučaj da dođe do neke zaraze da se mogu kontaktirati korisnici usluga koji su određenog dana bili u salonu. Također, ako netko od klijenata ne zna da je zaražen, a bio je kod nas, morat će naknadno reći da je bio i u salonu, pa mi moramo obavijestiti i ostale klijente i zato nam trebaju kontakti.
Je li vam ograničen vremenski period za rad, morate li imati pauze?
Produžili smo vrijeme između dvije narudžbe, tako da strogo pazimo da ne dođe do preklapanja termina, odnosno da novi korisnik ne dođe na tretman dok drugi još nije gotov. Osim toga, na taj način nam između dva klijenta ostaje dovoljno vremena za dezinficiranje i provjetravanje.
POGLEDAJTE VIDEO: Otvoreni frizerski saloni
Pokretanje videa...