Moze li mi netko objasniti zasto je bilo potrebno trositi gorivo, jel se nije mogao jednostavno odma vratiti?
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
pa valjda u slucaju iskrenja ako ne prizemlji kako triba da se ne moze zapaliti....
Ni
Nisam
10.11.2017.
Odustani
Svaki avion ima propisanu maksimalnu masu kod slijetanja. Ako je veća (radi goriva), mora se riješiti goriva. Neki ga mogu ispustiti a neki ne, ovi drugi moraju
kružiti dok ga ne potroše.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
kao što je nisam napisao svaki avion ima maksimalnu težinu slijetanja nadalje gorivo je smješteno u krilima kada bi avion sletio sa punim spremnicima ako je rec
imo tvrđe slijetanje (bubne u zemlju) postoji šansa da mu se krila otrgnu a tek onda je s**nje
Prikaži još ↓
PO
POTPEC
10.11.2017.
Odustani
Nisam: Matija Đumlija Hrošć: Maksimalna težina prilikom uzljetanja ništa ne smeta ako dođe do prisilnog slijetanja. Jedina smetnja je mogućnost iskrenja pri
likom čega se avion može zapaliti, te se zato isto troši ili ispušta.
Prikaži još ↓
mi
miko2312
10.11.2017.
Odustani
Potpec a kako može doci do iskrenja i zapaljenja ako ne dodje do strukturalnog oštećenja? Ovo se radi da nebi došlo do onoga sto je Matija napisao, a onda sljed
i to tvoje jer nakon sto krila otpadnu najvjerovatnije ce se sve i zapaliti 😂😂😂😂.
Prikaži još ↓
pčela
10.11.2017.
Odustani
Kad bolje razmislim,umjesto da je kružio(bio u zraku)tako je zapravo mogao i stići tamo gdje je i krenuo.
Dk
Deaktivirani korisnik
10.11.2017.
Odustani
maksimalna težina priliko uzlijetanja nije isto što i maksimalna težina prilikom slijetanja pa kornatska tragedija ti je tipičan primjer ovoga što sam napisao,
vojni zrakoplovi koji su polijetali iz aviana u italiji i nosača aviona u jadranskom moru kad su bombardirali srbiju 99' su odbacili bombe predpostavlja se CBU-87 koja je teška 450kg na kornate jer sa tim teretom ne može sletit .... još jedna činjenica američki F-14 avioni rijetko kad da su letjeli sa 6 AIM-54 Phoenix raketa koja je svaka teška 61 kg jer je pretežak za sletiti sa tim teretom u slučaju da se mora vratiti na aerodrom ili nosač aviona
Prikaži još ↓
mi
miko2312
10.11.2017.
Odustani
Pčela, da mogao je ali ovo je procedura i avioni imaju propisanu visinu na kojoj lete, a ovaj radi tog stajnog trapa nebi mogao doseći svoju visinu niti brzinu,
mozda bi se avion i raspao radi poremecaja strujanja zraka oko trupa aviona, bile bi velike turbulencije u avionu kad bi dodali vise brzine, a i da su mogli letjeti na manjoj visini, e nije preporucljivo radi vece sanse da se sudare sa pticama na toj niskoj visini, a ovako se nisu mogli sudariti sa pticama jer na aerodromima postoje uredjaji koji tjeraju ptice sa nekim frekvencijama ili sto ja znam oko toga nemam bas mnogo pojma kako radi.
Prikaži još ↓
ryba
10.11.2017.
Odustani
@pčela reklo bi se da mu izvučeni kotači poprilično smetaju dok leti, aerodinamika i te sitnice...
PO
POTPEC
10.11.2017.
Odustani
Matija Đumlija Hrošć: Mišaš kruške i jabuke. Civilni avioni nikad se ne mogu usporediti sa vojnim avionima, kao i težinom prilikom slijetanja. Civilni avion n
e mora ispuštati gorivo iz tankova prilikom slijetanja ako je stajni trap u redu. Kod ovog aviona on nije bio siguran i moglo je doći do njegova popuštanja, a time i do iskrenja trupa u dodiru s pistom, a onda do požara i eksplozije. Prilikom uzlijetanja i slijetanja krila aviona trpe iste sile bez obzira bili puni ili prazni. Šta se tiće vojnih aviona tu dolazi do drugog velikog problema. Sve rakete i bombe koje ti avioni nose ispod krila ili trupa aviona su u samom startu prilikom polijetanja u stanju pripravnost - upaljači pripremljeni za opaljenje. Drugim riječima prilikom slijetanja i grubo rečeno jedno ptičje pero tu bombu ili raketu može aktivirati, a kamoli trešnja prije slijetanja ili nešto slično. Tu je velika razlika između civilnih i vojnih aviona.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .