Treba točno provjeriti kada se preuzima auto ima li svu dodatnu opremu. Tako se Renault ograđuje da proizvođač zadržava pravo izmjene bez obzira što si ti dogovorio. Meni su poslali tvornički ispis kojeg usput nisu ni preveli na hrvatski u kojemu piše da auto nema filtar kabine iako je pisalo da ga ima, nemojte se iznenaditi da dobijete auto bez klime iako ste platili nekoliko tisuća kuna dodatno, tako Renault ne može biti u gubicima jer vara kupce. Dugoročno gubi ali tada će okriviti novog predsjednika Renault grupe. Fuj, gadi mi se Renault. Bljak.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.3.2017.
Odustani
Jbt., ne volim ni ja renault i smatram ga kantom, ali sta ga ti ne volis, to je fascinantno :)
DT2311
03.3.2017.
Odustani
Ja sam vozio i kupio novog Clia i Megana, sada sam kupio Fokusa. Nikada nisam bio sretniji sa novim autom. Renault je po meni kanta od auta, udoban, ali na svak
oj rupi plastike ispred volana kao da će se odvojiti. To sam primijetio najviše po zimi, a po ljeti se plastike rašire i ne lupaju toliko. Najviše me nerviralo što im se vrata objese i kada ih zatvoriš lupe u lim kao da voziš fiću, a ono auto ima 1 godinu. Sjeo sam u Kia Ceed sw i kako sam sjeo tako sam izašao a prodavač trči za mnom i pita me dali mi treba pomoć, a ja njemu ne hvala sve sam vidio ništa me nije privuklo, a cijena kao Fokus.
Prikaži još ↓
GS
Gospodin Sarkazam
03.3.2017.
Odustani
To što ti nisi sposoban prijaviti svoje probleme s autom sam si kriv,a ne Renault.
Dk
Deaktivirani korisnik
03.3.2017.
Odustani
Vito je jednom napisao da je u prve dvije godine bio u servisu čini mi se 20 puta, drugi šute ili se hvale kao botovi Renaulta. Ja vozim novu Fabiu i boli me br
iga.
Prikaži još ↓
VitoBH
03.3.2017.
Odustani
Renault Nissan d.o.o. mi je na svoj trošak popravljao auto i nakon jamstva jer sam u prve dvije godine 35 puta bio u servisu. I danas stare kante s prijeđenih 2
00 000 km upale i odoše a ja čekaj 2 minute da se auto zagrije inače će se dodavanjem gasa ugasiti a na brojčaniku prijeđenih 65 000 km. Nadam se da ću iznošenjem istine nanijeti određenu štetu Renaultu u Hrvatskoj jer su oni meni nanijeli štetu od 86 500 kn.
Prikaži još ↓
Dk
Deaktivirani korisnik
03.3.2017.
Odustani
Vito ne budi zločast.
Ljuti
04.3.2017.
Odustani
Vito, jedinu štetu koju nanosiš, nanosiš nama ovdje svojim konstantnim kukanjem i pljuvanjem po Renaultu! Naporan si čovječe, ne zanima nas milijun puta ista pr
iča!
Prikaži još ↓
VitoBH
04.3.2017.
Odustani
@Ljuti. ako te milijun puta ne zanima ista priča onda ne čitaj, možda nekoga zanima.
Ljuti
05.3.2017.
Odustani
Ne, više sigurno nikoga ne zanima jer za tu tvoju kuknjavu zna i već čistačica na 24 Sata! Ako milijun puta maltretiraš ljude ovdje uvijek sa istom tužakaljkom
i uvijek sa istom pričom to samo pokazuje i dokazuje koliki si davež! Otkači se odavde čovječe, sjaši više, ne interesira nas tvoj problem. Ako smatraš da si oštećen imaš odvjetnike, sudove, ispektorat, i na kraju i sudske instance EU! Ovdje samo navlačiš ljutnu ostalih korisnika i praviš klauna od sebe.
Prikaži još ↓
VitoBH
05.3.2017.
Odustani
Najveći cirkus je Renault a oni što rade za Renault su klauni. Zašto uopće čitaš moje komentare.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .