Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Korejska modna scena ima fejk favorita - najviše kupuju lažnjake brenda Louis Vuitton

Korejska modna scena ima fejk favorita - najviše kupuju lažnjake brenda Louis Vuitton
1

Carinski službenici korejske vlade objavili su da je nakon Louis Vuittona najviše fejkova brendova Gucci i Chanel. Tamošnje vlasti planiraju snažniju borbu protiv industrije lažnjaka koja vrijedi više milijardi kuna

Louis Vuitton toliko je popularan da i njihovi fejkovi tvore tržište za sebe. Naime, korejska carinska služba objavila je da najviše fejkova nosi ime ove slavne francuske kuće.

Reuters/Pixsell

Carinski službenici korejske vlade objavili su da je nakon Louis Vuittona najviše fejkova brendova Gucci i Chanel. Tamošnje vlasti planiraju snažniju borbu protiv industrije lažnjaka koja je vrijedna više milijardi kuna.

Izložba Modni manifest o Coco Chanel najopsežnija je do sad
Izložba Modni manifest o Coco Chanel najopsežnija je do sad
Reuters/Pixsell

Naime, baš kao i originali, i ova je scena izuzetno vrijedna, jer ističu da bi vrijednost Louis Vuitton fejkova da su originali, bila oko milijardu i pol kuna. Lažnjaci Chanel vrijedili bi oko 600 milijuna kuna, a Gucci oko 352 milijuna kuna.

Marni kolekcija predstavljena kao street style, diljem svijeta
Marni kolekcija predstavljena kao street style, diljem svijeta

Čak i usred pandemije koronavirusa, raznolika krivotvorena roba i dalje se proizvodi i prodaje, objavio je Hypebeast.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica
MANJE POZNATO

Osam činjenica o nevjeri: Tko, zašto i kako postaje varalica

Preljubnici su najčešće zadovoljni svojim odnosom, ako žena vara to je češće kraj odnosa, a većina varalica će uslijed afere sve češće voditi ljubav i s partnerom