Obavijesti
komentari
Koreja ulaže milijarde u aute na vodik koji će voziti sami
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

Te
Vodik i automobili po meni, nikako ne idu zajedno. Prvo i osnovno, elektroliza vode je izuzetno neucinkovit proces. Korisnost elektrolize je negdje oko 60-70% sto znaci da cete izgubiti oko 40% energije koju ste dobili iz primjerice vjetroelektrane, na sam proces elektrolize. Onda cete preostalih 60% energije dodatno baciti da biste ju komprimirali na odredjen tlak u velike spremnike. Nakon toga cete potrositi jos energije da biste pumpama taj vodik prebacili u kamione, pa onda jos da biste ih iz kamiona prebacili u stanice za punjenje. I kao da to nije bilo dovoljno, na kraju cete vodikom napuniti spremnik u autu, koji se opet izuzetno neucinkovitim procesom mora pretvoriti u elektricnu energiju da bi napajao bateriju, a onda baterija napaja elektromotor. I na kraju ostanete sa mozda 10% (veliko mozda) one prvobitne energije koju je dala vjetroelektrana. Znaci bacili ste 90% energije u nista! Da ne govorim koliko je vodik pod tlakom opasan u autu, to je katastrofa koja ceka da se desi. Nedavno je u Norveskoj eksplodirala jedna od tri nove dostupne punionice i sve tri su zatvorili. Po meni vodik svakako da, ali ne u automobilima jer je promasen...
kmarus
a šta je sa Toyotom Mirai ...?
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .