Peugeot 308 R Hybrid prema najavama ne stiže u prodaju. Ako bi se to ipak nekako dogodilo, bio bi to najbrži i najsnažniji, ali i najnapredniji automobil u klasi
Kompakt na steroidima: 308 R Hybrid kao rasni supersportaš
Iako na tržište još nije stigao niti sportski GTI, Peugeot se u prvi plan gura supersportskim izvedbama najnovije generacije 308. Nakon 308 R iz 2013. godine stiže ekstremniji R HYbrid.
Najsnažniji 308 u povijesti je dizajnerski inspiriran konceptnom Quartz, ima agresivan dizajn sa širim odbojnicima, kotače od 19 inča, velike usise za zrak i upadljivu plavo-crnu boju. Srce novog 308 R Hybrida je plug in hibridni pogon zahvaljujući kojem ovaj automobil može voziti samo na baterije, ima pogon na sve kotače i golemu snagu. Za pogon je zadužena kombinacija dva električna motora od kojih svaki razvija 115 KS i benzinskog 1.6 THP motora s turbopunjačem. Električni motori su smješteni sprijeda i straga tako da je pogon na sve kotače. Ukupna snaga pogonskog sustava iznosi 500 KS, dok je maksimalni okretni moment 730 Nm. Ubrzanje do 100 km/h ovaj automobil obavi za supersportske četiri sekunde, dok je maksimalna brzina elektronički ograničena na 250 km/h.
Automobil je moguće voziti u četiri različita programa. Hot lap vozaču daje punu snagu, Track mode 400 KS, a Road mode također impresivnih 300 KS. Tu je i potpuno električni način rada. Doseg s jednim punjenjem baterije nije specificiran, no zato je navedena prosječna potrošnja od 3.0 l/100 km te CO2 emisije od 70 g/km. Automobil neće u serijsku proizvodnju te je svojevrsna najava za budući 308 GTI.