Obavijesti
komentari
Kombi ga je srušio s motocikla: 'Filip nam je mahnuo i poginuo'
Odgovori na komentar Vidi članak
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

macor11
U razdoblju do 2020. trebala bi se Hrvatska pribliziti broju od 213 poginulih osoba u prometu, no ona se uporno udaljava od tog cilja.U nap. Irskoj imas sansu negdje oko 15 % da zivot na cesti izgubis a u Hrvatskoj 60%.U Norveskoj je ta sansa 5%.
Dk
Na koji način se računa taj postotak?
pr
kako god se računa postotak, mačor ima apsolutno pravo. evo zašto: broj vozila - u porastu, starost vozila - u porastu, broj "pametnih mobitela" - u porastu, tr Prikaži još ↓
qu
Broj poginulih u prometu u HR je svake godine manji, dakle netočno je da se "uporno udaljava od tog cilja (200)". U Irskoj je 2018. poginulo 149 osoba na cestam Prikaži još ↓
Dk
2010 - 2017 pad od 22%. Ne kužim od kud ovi apokaliptični komentari. Bitno da se kreči na sav glas a nezna se zašto.
pr
sad bih mogo ponovit tvoje pitanje: odakle su podaci o padu od 22%? drugo, što ako je broj ponovo u porastu od prošle godine (ako se ne varam, ove godine je već Prikaži još ↓
pr
"Ne kužim od kud ovi apokaliptični komentari" - ok, ako baš treba nacrtati: svaki dan otvorim novine ili portal. gotovo nema dana bez poginule osobe, odn. tjedn Prikaži još ↓
pr
ok, ako je u irskoj u 2018 poginulo 149, sad sam provjerio da je kod nas za prošlu godinu 313, a pretprošlu 331 (kao što kažeš, na približno isti broj stanovnik Prikaži još ↓
Dk
Prošla, pretplošla, 10 godina ranije, 20 godina ranije. Uvjek se kod nas ginulo više nego u Irskoj. Gdje su uzroci treba dublje kopati a ne laprdati bezveze. Gd Prikaži još ↓
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .