Protiv vinjeta će biti samo njihov sindikat sa Stanićem na čelu. Teško će netko prihvatiti otkaz za posao za koji je dao mito od 5000 eura u prosjeku.
Car Mrgud Vazdacenzurirani
06.2.2016.
Odustani
U HACu radi oko 80% uhljeba iliti niškoristi koje su masno plaćene za vegetiranje, a tu su i tzv. "sindikati" koji to vegetiranje po državnim i javnim firmama š
tite...nikakve tu vinjete neće pomoći, samo rezovi i otpuštanja, a za to nitko od hade3ej&esdepej bratstva nema volje ni želje, stoga bi već jednom narodu trebalo postat jasno u kome je stvarni i glavni problem Hrvatske države...
Prikaži još ↓
salaso
06.2.2016.
Odustani
Neće,ali 1200 kuna za vožnju cijelu godinu po auto-cesti zvuči odlično...a o povećanju prometa i skidanju mase ljudi s drndavih magistrala.... cijele godine , d
a i ne govorimo...
Prikaži još ↓
ci
cimerrr
06.2.2016.
Odustani
O čemu ovaj trabunja? Vinjete su jedina isplativa solucija,a onaj tko bude više vozio će svakako više dati državi jer više troši goriva. Vinjete su isplative i
građanima jer će puno manje davati za vozarinu i HACu jer će autoceste biti daleko punije i prihodi veći,uz to bitno manji troškovi poslovanja jer se mogu riješiti stotina uhljeba.
Prikaži još ↓
ma
matura
06.2.2016.
Odustani
LPG pri registraciji plaćaju veću naknadu
zivancan
06.2.2016.
Odustani
ENC mora ostati zbog onih koji godišnje troše puno manje od predloženog iznosa vinjeta,za ostale širi izbor vinjeta,a sve bi se i dalje automatski očitavalo ure
đajima uz dežurstvo samo jednog čovjeka u smjeni u sezoni ,na velilim postajama.
Prikaži još ↓
ci
cimerrr
06.2.2016.
Odustani
Trenutne cijene vinjeta u Sloveniji,godišnja 900 kn ili 120 eura,mjesećna 225 kn ili 30 eura,tjedna 112 kn ili 15 eura. Ako u Hrvatskoj budu na ovom nivou,pa č
ak i 10 do 20% skuplje,dobit će se od prolaska automobila više nego duplirati,a auta će biti i višestruko više na autocestama nego danas.
Prikaži još ↓
sv
svezahrvatsku
06.2.2016.
Odustani
Sadašnji model naplate je najbolji! Plaćaš točno po prijeđenom kilometru. Uz ENC uređaj imaš popust od 20% i prolazak bez zaustavljanja. Već su se radile razne
studije i ovaj sustav je najprofitabilniji i najpošteniji. Moglo bi se, eventualno čestim korisnicima i kamionima dati ekstra popust.Općenito daljnje smanjenje cijene korištenja autocesta je pozitivno jer će privuči više vozila na ac koja će opet trošiti gorivo iz kojega dio ide HAC-u. Autoceste su odličan hrvatski projekt. One same sebe isplate svake godine. Što mislite, bi li nam Hrvatska uprihodila 9 milijardi € godišnje da se turisti još truckaju Ličkom magistralom? Bi li premije osiguranja bile ovako jeftine da se i dalje razbija i gine u pretjecanjima i po krivinama?
Prikaži još ↓
Cipelcug
06.2.2016.
Odustani
Mene sada najozbiljnije zanima koji bi bio najbolji način naplate cestarine (pogodan za vozače i profitabilan za autoceste)????????????????
Deaktivirani korisnik
06.2.2016.
Odustani
Hajde nagovori mjerodavne da i RTV pretplatu plaćamo koliko potrošimo.Može li i to putem GPS-a ili nešto drugo.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .