Obavijesti
članak
Komentari 31
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .

jo
Protiv vinjeta će biti samo njihov sindikat sa Stanićem na čelu. Teško će netko prihvatiti otkaz za posao za koji je dao mito od 5000 eura u prosjeku.
Car Mrgud Vazdacenzurirani
U HACu radi oko 80% uhljeba iliti niškoristi koje su masno plaćene za vegetiranje, a tu su i tzv. "sindikati" koji to vegetiranje po državnim i javnim firmama š Prikaži još ↓
salaso
Neće,ali 1200 kuna za vožnju cijelu godinu po auto-cesti zvuči odlično...a o povećanju prometa i skidanju mase ljudi s drndavih magistrala.... cijele godine , d Prikaži još ↓
ci
O čemu ovaj trabunja? Vinjete su jedina isplativa solucija,a onaj tko bude više vozio će svakako više dati državi jer više troši goriva. Vinjete su isplative i Prikaži još ↓
ma
LPG pri registraciji plaćaju veću naknadu
zivancan
ENC mora ostati zbog onih koji godišnje troše puno manje od predloženog iznosa vinjeta,za ostale širi izbor vinjeta,a sve bi se i dalje automatski očitavalo ure Prikaži još ↓
ci
Trenutne cijene vinjeta u Sloveniji,godišnja 900 kn ili 120 eura,mjesećna 225 kn ili 30 eura,tjedna 112 kn ili 15 eura. Ako u Hrvatskoj budu na ovom nivou,pa č Prikaži još ↓
sv
Sadašnji model naplate je najbolji! Plaćaš točno po prijeđenom kilometru. Uz ENC uređaj imaš popust od 20% i prolazak bez zaustavljanja. Već su se radile razne Prikaži još ↓
Cipelcug
Mene sada najozbiljnije zanima koji bi bio najbolji način naplate cestarine (pogodan za vozače i profitabilan za autoceste)????????????????
Deaktivirani korisnik
Hajde nagovori mjerodavne da i RTV pretplatu plaćamo koliko potrošimo.Može li i to putem GPS-a ili nešto drugo.
Važna obavijest:

Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .