Učiteljice svaka čast na zalaganju, međutim djeca ne bi smjela cijeli dan buljiti u tablete... klasični tableti (osim onih specijaliziranih za čitanje, tzv. e-i
nk) ipak isijavaju opasno plavo svjetlo koje izuzetno opterećuje i oštećuje njihove nježne okice... također, kompletna nastava bi trebala biti okrenuta finskom modelu, neopterećena za djecu, okrenuta učenju kroz igru, zabavu, interakciju, organizirana po modelu razvijanja logičnog prihvaćanja, a ne štreberaja, poticanje razmišljanja, samopropitkivanja i debatiranja... škole ne bi trebale biti organizirane kao male košnice sa skučenim klupama i prisiljavati djecu da ko sardine 6h dnevno mirno sjede u njima i bulje u neke ploče ili tablete... škole bi trebale biti organizirane kao dinamični raznovrsni poligoni, sa radionicama (u kojima bi djeca zaista učila radit s čekićima, kliještima, pilicama, dlijetom, priborom za šivanje, francuskim ključem i sl.) , sportskim dvoranama (sa svakodnevnim tjelesnim odgojem), vrtovima (u kojima bi uzgajala bilje i uživo promatrala životne cikluse), igralištima (na kojima bi nesputano razvijala spretnost i povezivala sinapse), laboratorijima (za pokuse i razvijanje ljubavi prema kemiji), glazbenim kabinetom, likovnim kabinetima... pogledajte recimo model srednje škole Vladimir Prelog, pa tamo sigurno nećete naći nbesposličarske učenike koji profesore provociraju, ometaju profesore gađanjem raznim predmetima ili puštanjem "užičkog kola"... tamo učenici sudjeluju u stvaranju nastave...
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .