Najnovije istraživanje kvalitete QUDAL - QUality meDAL pokazuje kako hrvatski potrošači najkvalitetnijim kuhinjskim octom u Hrvatskoj smatraju - "KISKO"
KISKO - ocat broj 1 po kvaliteti u Republici Hrvatskoj
Zagreb, 8. svibnja - 2013. - Najnovije istraživanje kvalitete - QUDAL - QUality meDAL (www.qudal.hr) iz ožujka ove godine pokazuje kako hrvatski potrošači, kada je riječ o kuhinjskom octu, najkvalitetnijim smatraju onaj koji se nalazi u bocama s tržišnom oznakom "KISKO".
Naime, u nedavnom QUDAL QUality meDAL istraživanju u kojem se mjerilo isključivo iskustvo, mišljenje i percepcija ispitanika o kvaliteti ponude roba i usluga na hrvatskom tržištu, od ispitanika se, između ostalog, tražilo da navedu ponuđača kuhinjskog octa koji prema njihovom osobnom iskustvu nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu.
Istraživanje je provedeno putem web ankete na ukupno 1.200 ispitanika - građana Hrvatske - starijih od 15 godina.
Ispitanicima je u QUDAL istraživanju postavljeno sljedeće pitanje: "Navedite naziv kuhinjskog octa koji prema vašem osobnom iskustvu ili iskustvu vaših bližnjih nudi najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu:"
Uvjerljivo najveći broj ispitanika na ovako postavljeno pitanje naveo je odgovor "KISKO".
Notes ACF Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navesti ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na postavljeno anketno pitanje.
Ispitanicima je također napomenuto da ne odgovaraju na brzinu i ne navode onog proizvođača koji im prvi padne na pamet ili koji se najviše reklamira, pa čak niti onog kojeg sami koriste (ukoliko im je primjerice kod nabavke octa najbitnija cijena i sl.).
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL provodi se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Istraživanje QUDAL - QUality meDAL 2013/2014 provela je švicarska kuća ICERTIAS na uzorku od 1.200 ispitanika - korisnika interneta u Hrvatskoj - od 4. do 15. ožujka 2013., CAWI - DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).
Bitno je napomenuti da istraživanje QUDAL ne mjeri tržišne udjele ili snagu branda već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
FOTO Pogledajte luksuzni BMW iz Zagreba! Ima kino i 'masira' vas. Prodaje se za 155.000 eura
Koje je značenje vašeg? Prvo slovo imena otkriva karakter
FOTO Politički rat zvijezda: Evo koji slavni podupiru Kamalu Harris, a koji Donalda Trumpa